با اجرای آزاده نامداری؛

هشتمین جشنواره فیلم پروین اعتصامی گشایش می یابد

۱۳۹۳/۰۷/۲۷ - ۱۷:۲۲:۲۳
کد خبر: ۲۳۰۲۹۲
هشتمین جشنواره فیلم پروین اعتصامی گشایش می یابد
افتتاحیه هشتمین جشنواره فیلم پروین اعتصامی ساعت 19 روز دوشنبه 28 مهر ماه در سالن استاد جلیل شهناز با حضور اعضای هیات انتخاب ، داوران ، جمعی از هنرمندان،برگزا می شود

به گزارش خبرگزاری برنا،در این مراسم که اجرای آن را آزاده نامداری برعهده دارد، دبیر جشنواره گزارشی از دوره های پیشین جشنواره و روند برپایی دوره هشتم آن را ارائه می دهد.

بنابراین گزارش، در این برنامه جایزه ویژه نظرسنجی از 60 چهره فرهنگی هنری کشور در خصوص بهترین بازیگر زن سینما از نسل دوم و سوم به لیلا حاتمی، نگار جواهریان و ترانه علیدوستی اهدا می شود.

همچنین بهترین فیلم پویانمایی جشنواره معرفی و پخش خواهد شد و طبق سنت سال های گذشته کیک هشتمین سال تولد جشنواره پروین اعتصامی که همراه با رونمایی از پوستر بخش ملی و بین الملل جشنواره است بریده خواهد شد.

گفتنی است نمایش فیلم های این جشنواره از روز دوشنبه 28 مهر از ساعت 9 صبح در سالن استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان آغاز که از روز سه شنبه تا جمعه سالن ناصری نیز شامل نمایش فیلم ها می شود.

هشتمین جشنواره ملی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم پروین اعتصامی از 28 مهرماه تا 2 آبان ماه در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز