در مرکز مطالعات و تولیدات انیمیشن حوزه هنری

۶ کتاب‌ تخصصی انیمیشن تا پایان سال منتشر می‌شود

۱۳۸۹/۱۰/۰۷ - ۲۰:۴۶:۰۰
کد خبر: ۲۴۵۲
۶ کتاب‌ تخصصی انیمیشن تا پایان سال منتشر می‌شود
مرکز مطالعات و تولیدات فیلم انیمیشن حوزه هنری به زودی شش کتاب تخصصی در زمینه انیمیشن را برای چاپ و انتشار در انتشارات سوره مهر آماده می‌کند.
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر برنا، شش کتاب تخصصی در زمینه ساخت و تولید انیمیشن تا پایان سال توسط انتشارات سوره مهر عرضه خواهد شد.

این کتاب‌ها شامل "انیمیشن رایانه‌ای" ترجمه حبیب یوسف‌زاده، "بازیگری برای انیماتورها" ترجمه فرناز خوشبخت، "استادان انیمیشن" ترجمه محمد شهبا، "دایره المعارف تكنیك‌های انیمیشن" ترجمه مهیار جعفرزاده، "همه چیز درباره انیمیشن" ترجمه مریم كشكولی‌نیا و "كتاب جامع انیمیشن" ترجمه مهیار جعفرزاده هستند.

براساس این گزارش مرکز مطالعات و تولیدات فیلم انیمیشن حوزه هنری چند کتاب تخصصی دیگر را نیز در دستور کار خود قرار داده که مراحل پیش از چاپ و آماده‌سازی را سپری می‌کنند. از بین این کتاب‌ها می‌توان به "وهم حیات"، "هنر لی اوت و استوری برد"، "دفترچه تمرین برای انیماتورها"، "قوانین طراحی زمینه"، "طراحی‌های خنده‌دار"، "طراحی حالت برای انیمیشن"، "طراحی شخصیت"، "نوشتن برای انیمیشن و..."، "چگونه به شیوه مارول و..." و "ایده پردازی و پرورش ایده برای داستان انیمیشن" اشاره کرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز