تهمینه میلانی و علیرضا زرین دست به «ده روز با عکاسان» می‌آیند

۱۳۹۳/۱۰/۲۳ - ۱۴:۴۳:۱۴
کد خبر: ۲۵۳۵۱۱
تهمینه میلانی و علیرضا زرین دست به «ده روز با عکاسان» می‌آیند
علیرضا زرین دست و تهمینه میلانی با حضور در سومین روز برنامه «ده روز با عکاسان» که از سوی انجمن عکاسان سینمای ایران برگزار می‌شود به تاثیر عکاسی و هنر هفتم می‌پردازند.

 برنامه «ده روز با عکاسان» که هر روز به یکی از هفت انجمن شرکت‌کننده اختصاص دارد در سومین روز خود از سوی انجمن عکاسان سینمای ایران برگزار می‌شود.


به گزارش خبرگزاری برنا، در بخش اول این برنامه از ساعت 16 ایل 16:30 هیات مدیره این انجمن سخنرانی می‌کنند و از ساعت 16:30 الی 18 علیرضا زرین‌دست، فیلمبردار برجسته سینمای ایران در مورد «عکاسی سینما» صحبت خواهد کرد. در ادامه از ساعت 18 الی 18:30 فیلم پخش می‌شود و در بخش پایانی تهمینه میلانی، کارگردان شناخته شده سینما نیز درباره «سینما و نقش عکاسی در آن» سخنرانی ایراد می‌کند.


در سومین دوره «ده روز با عکاسان» تمامی گالری‌های خانه هنرمندان ایران به طور همزمان به این برنامه تعلق گرفته است که به همین منظور گالری بهار به انجمن عکاسان ایران، گالری تابستان به انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران، گالری نامی به انجمن عکاسان خانه تئاتر ایران، گالری میرمیران به انجمن عکاسان سینمای ایران، گالری پاییز به انجمن عکاسان میراث فرهنگی، گالری زمستان به انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی ایران و گالری ممیز به انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس اختصاص داده شده است.


سومین دوره «ده روز با عکاسان» با دبیری ابراهیم صافی از 21 الی 30 دی سال 93 در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز