رونمایی از «حکایت عاشقی»؛

«حکایت عاشقی» عاشقانه های جنگ را به تصویر کشیده است

۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۳:۲۵:۴۲
کد خبر: ۲۵۵۳۸۲
«حکایت عاشقی» عاشقانه های جنگ را به تصویر کشیده است
ویژه برنامه رونمایی فیلم سینمایی «حکایت عاشقی» در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

بهمن زرین پور بازیگر «حکایت عاشقی» در ویژه برنامه رونمایی فیلم از حضور خود در این فیلم گفت: از آنجا که آقای رمضان زاده را از قبل می شناختم و با بخشی از آثار او آشنا بودم به نظرم رسید فیلمنامه جذابی را پیش رو دارم به همین دلیل حضور در این فیلم را پذیرفتم.


«حکایت عاشقی» عاشقانه های جنگ را به تصویر کشیده است


به گزارش خبرگزاری برنا، بهمن زرین پور در با اشاره به شعار فیلم افزود: در مصاحبه قبلی خود با رسانه ها جمله ای با عنوان «تبلور عشق در حکایت عاشقی» گفته ام؛ فکر می کنم بهترین شعار فیلم ماست که می توان آن را به این صورت تعریف کرد؛ «در فضایی که جنایت موج می زند یک نیلوفر آبی از لجن زار می روید.»


این بازیگر همچنین توضیح داد: فیلم ما قصه ای را دنبال می کند که در آن از خشونت، عشق متولد می شود برای همین فیلمنامه را خیلی دوست داشتم و وقتی به من بازی در این کار پیشنهاد شد از آن استقبال کردم.


وی درباره نقش خود در این فیلم گفت: من در این فیلم نقش یک کرد عراق را بازی کردم؛ با وجود انکه اصالتا کرد هستم ولی هیچ گونه آشنایی با کردستان عراق نداشتم برای پیدا کردن نقشم بسیاری از دوستان به خصوص خانم رحمانی بسیار به من کمک کردند.


زرین پور عنوان کرد: آقای رمضان زاده برای انتخاب این نقش از ۴ نفر دیگر هم تست بازی گرفته بود، خوشحالم این فرصت به من داده شد تا در این کار حضور پیدا کنم.


وی همچنین به درخواست احسان کرمی جمله ای درباره تبلیغات این فیلم گفت و تاکید کرد: فکر می کنم ما همه دوره ای عاشق شدیم که همه چیز را فلو و تنها عشق را فوکوس می بینیم و این بهترین جمله برای تبلیغ فیلم ماست، در ضمن از قطب الدین صادقی هم که جای خالی او را در این مراسم احساس می کنم تشکر و قدردانی کنم.


همچنین در ادامه ارشک رفیعی آهنگساز این فیلم در پاسخ به این سوال که حال وهوای موسیقی این فیلم متفاوت است چرا به سراغ این موضوع رفتید بیان کرد: زمانی که سر کار جوزانی بودم موسیقی این کار به من پیشنهاد شد و در آن زمان رمضان زاده تاکید داشت ما زمان کوتاهی برای موسیقی این کار داریم به همین دلیل به سرعت موسیقی کار را ساختم.


وی افزود: در این کار با چالش عجیبی روبه رو بودم چرا که موسیقی کردی ما مقامی است و ساز قالب آن تنبور؛ ولی در ایران این ساز کمتر دیده شده است، بارها صحنه های حلبچه را مرور کردم در نهایت توانستم موسیقی این را بسازم.


آهنگساز فیلم «حکایت عاشقی» عنوان کرد: جا دارد از بهروز طاهری که در این پروژه به عنوان مشاور و شاعر کار در کنارم بود تشکر و قدردانی کنم.


پس از پخش صحنه هایی از فیلم احسان کرمی از بازیگر این فیلم در خواست کرد به روی سن بیاید.


سپس شیلان رحمانی بازیگر این فیلم درباره دلیل حضور خود در این کار گفت: از بودن در این پروژه بسیار خوشحال هستم وقتی فیلمنامه را خواندم نقش را دوست داشتم و خیلی زود با آن انس گرفتم.


وی با اشاره به کارهای قبلی خود افزود: بازیگری را از تئاتر شروع کرده ام و در سال ۸۱ با قبادی و کامکار اولین فیلم حرفه ای خود را بازی کردم.


در ادامه مراسم آزیتا موگویی گفت: ما کار سختی را به اتمام رساندیم چراکه بخشی از قصه در کردستان عراق شکل گرفته است، منطقه ای که به دلیل حضور داعش ناامن بود ولی با این حال عشق وعلاقه گروه باعث شد کار به خوبی پیش برود.

وی همچنین با اشاره به حضور خود در این کار گفت: از کار سینما خسته شده بودم وقتی رمضان زاده پیشنهاد حضور در این فیلمنامه را به من داد بعد از خواندن قبول کردم چون کار خوب و متفاوتی بود؛ فکر کردم با توجه به موضوع های تکراری که با آن مواجه هستیم این فیلم سوژه خوب و متفاوتی دارد.


موگویی درباره موفق بودن فیلم در جشنواره گفت: اگر جریان فیلم سوزی در سال ۹۴ ادامه پیدا نکند فیلم خوبی را خواهید دید؛ در ارتباط با مخاطبان هم مطمئنم استقبال خوبی از فیلم خواهد شد چون تماشاگران با فضاسازی خوب با یک فیلم استاندارد روبرو خواهند شد.
وی ادامه داد: با وجود اینکه جشنواره امسال عاشقانه های زیادی دارد که موضوع اصلی آن جنگ است؛ امیدوارم «حکایت عاشقی» با استقبالی که شایستگی آن را دارد روبه رو شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز