همزمان با ایام دهه فجر؛

هفته فیلم ایران در بوسنی و هرزگوین برگزار می‌شود

۱۳۹۳/۱۱/۱۸ - ۱۲:۴۶:۰۴
کد خبر: ۲۶۰۴۴۵
هفته فیلم ایران در بوسنی و هرزگوین برگزار می‌شود
همزمان با بزرگداشت سی‌وششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی،هفته فیلم ایران به همت رایزنی فرهنگی كشورمان در سارایوو برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، در طول ایام برگزاری هفته فرهنگی و هنری جمهوری اسلامی ایران در بوسنی که از تاریخ 20 تا 24 بهمن ماه سالجاری در سالن فرهنگی استاری گراد شهر سارایوو برگزار می‌شود، فیلم های سینمایی ایرانی به زبان بوسنیایی و انگلیسی پخش می‌شود.

در هفته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بوسنی و هرزگوین، گروه موسیقی سنتی با اجرای موسیقی اصیل ایرانی در طول برگزاری هفته فرهنگی ایران، دوستداران فرهنگ و هنر ایرانی را بهرهمند خواهند نمود و همچنین آثاری از صنایع دستی ایرانی از جمله قلم زنی، خاتم کاری، فیروزه کوبی، مشبک فلز، منبت کاری، نقاشی، خط نقاشی و تابلو‌های فرش ایرانی در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

ایجاد غرفه های معرفی گردشگری و میراث فرهنگی ایران، غرفه بازاریابی محصولات فرهنگی و هنری ایران، تابلوهای عکس ایرانشناسی فضای فرهنگی و هنری ایران اسلامی را در بوسنی و هرزگوین طنین انداز خواهد نمود.

گفتنی است شبکه تلویزیونی سارایوو TVSA، انجمن دوستی ایران و بوسنی و شهرداری استاری گراد سارایوو از جمله مشارکت کنندگان در امر برگزاری هفته فرهنگی و هنری جمهوری اسلامی ایران در بوسنی هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز