با حضور در سینماهای مختلف مردمی و برج میلاد؛

حجت الله ایوبی به تماشای فیلم های حاضر در جشنواره فیلم فجر نشست

۱۳۹۳/۱۱/۱۸ - ۱۶:۵۵:۴۷
کد خبر: ۲۶۰۵۹۹
حجت الله ایوبی به تماشای فیلم های حاضر در جشنواره فیلم فجر نشست
رییس سازمان سینمایی در روزهای اخیر از فیلم های مختلف حاضر در سی وسومین جشنواره فیلم فجر بازدید کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا، رییس سازمان سینمایی دوشنبه ۱۳ بهمن در سینما فرهنگ به تماشای فیلم «عصر یخبندان» نشست.

وی سه شنبه ۱۴ بهمن فیلم «جامه دران» را در سینمای وزارت ارشاد به همراه خانواده مسوولان دید.

ایوبی همچنین در همین روز با حضور در برج میلاد فیلم «شکاف» را به نظاره نشست و با حضور در جلسه پرسش و پاسخ این فیلم از عوامل این اثر سینمایی به آنان خسته نباشید گفت.

رییس سازمان سینمایی صبح چهارشنبه ۱۵ بهمن به همراه علیرضا رضاداد دبیر سی وسومین جشنواره فیلم فجر، مجید مجیدی کارگردان و محمد مهدی حیدریان در سینما فرهنگ فیلم محمد (ص) را به صورت خصوصی دید.

ایوبی پنجشنبه ۱۶ بهمن به ایوان شمس رفت و فیلم «رخ دیوانه» به کارگردانی ابوالحسن داوودی را تماشاکرد؛ در این اکران علی مطهری نماینده مجلس شورای اسلامی و محمد هادی ایازی قائم مقام وزیر بهداشت در امور مشارکت های اجتماعی و سازمان های مردم نهاد نیز در سالن حضور داشتند.

وی روز جمعه ۱۷ بهمن در ششمین روز از سی وسومین جشنواره فیلم فجر به برج میلاد آمد و با حضور در سالن همایش ها، به همراه علاقه مندان به سینمای مستند به تماشای دو فیلم آزاد راه اثر محسن خان جهانی و جای خالی به کارگردانی کمیل سوهانی نشست و سپس فیلم ماهی سیاه کوچولو را به کارگردانی مجید اسماعیلی دید.

ایوبی روز جمعه و در ادامه فیلم هایی که به تماشا نشست به ایوان شمس رفت و فیلم «ایران برگر» ساخته مسعود جعفری جوزانی را دید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز