اسحاق خانزادی در گفت‌وگو با برنا

جشنواره فیلم فجر در سال۸۹ به بهترین شکل برگزار شد

۱۳۹۰/۰۱/۰۷ - ۱۵:۲۴:۰۰
کد خبر: ۲۹۱۷۸
جشنواره فیلم فجر در سال۸۹ به بهترین شکل برگزار شد
برنده سیمرغ بلورین بهترین صدابرداری فیلم فجر گفت: در سال89 جشنواره فیلم فجرنسبت به سال‌های گذشته بهتر برگزار شد و خوشحالم که داوران جشنواره فیلم فجر صدای فیلمم را شنیدند.
اسحاق خانزادی برنده سیمرغ بلورین بهترین صدابرداری در بیست ونهمین جشنواره فیلم فجر در این‌باره به خبرنگار سینمایی برنا گفت: بنابر تصمیماتی که گرفته شده در ابتدا قرار بر این بود که فیلم سینمایی "جرم" ساخته "مسعود کیمیایی" به‌صورت دوبله درجشنواره فیلم فجر حضور پیدا کند ،البته من موافق این اتفاق نبودم ولی به پاس احترام به کارگردان و تهیه کننده فیلم، پذیرفتم و صداگذاری و میکس دوبله آن را انجام دادم.

وی در ادامه افزود: در 11 بهمن ماه با من تماس گرفته شد که تصمیم عوض شده و قرار است فیلم با صدای سر صحنه در جشنواره شرکت کند ،خبر بسیار خوبی بود ولی اینکه شما طی شش روز فیلم را برای حضور در جشنواره آماده کنی کار بسیار سختی بود .من تمام تلاش خود را در این شش روز انجام دادم تا کار به بهترین شکل انجام شود و خوشبختانه به نتیجه رسیدم و به قدری کار قابل قبول بود که کاندیدای صدابرداری و صداگذاری شد و سیمرغ جشنواره به صدای این فیلم تعلق گرفت.

وی خاطر نشان کرد: در این ۵۰ سال تلاش کرده‌ام کارم را به بهترین نحو انجام دهم و هیچ زمان برای جایزه کار نکردم. ولی خوشحالم که امسال داوران صدای فیلمم را شنیدند.

این صدابردار درباره سینمای ایران درسال 89 گفت: در سالی که گذشت شاهد تولید فیلم‌های سینمایی با کیفیت بهتر بودیم و جشنواره فیلم فجر نسبت به سالهای گذشته بسیار بهتر برگزار شد و شاهد حضور فیلم ها با استاندارد جشنواره‌ای بودیم.

خانزادی درادامه درباره آخرین فیلمی که دیده است گفت: آخرین فیلمی که بسیار دوست داشتم و از دیدن آن لذت بردم، فیلم سینمایی "جدایی نادر از سیمین" ساخته "اصغر فرهادی" بود که هم در جشنواره فیلم فجر صاحب سیمرغ شد و هم خرس طلایی جشنواره برلین را از آن خود کرد.

بنا بر این گزارش، اسحاق خانزادی صدابردار و صداگذار با سابقه سینما امسال سال پرکاری را پشت سرگذاشته است. وی صداگذاری و صدابرداری فیلم‌های سینمایی "جرم" ساخته مسعود کیمیایی، "یکی از ما دو نفر "به کارگردانی تهمینه میلانی و "سبب من" ساخته بهرام بهرامیان را در کارنامه کاری امسال خود داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز