˝سلام بر فرشتگان˝ این هفته کلید می‌خورد

۱۳۹۰/۰۱/۲۰ - ۱۹:۵۳:۰۰
کد خبر: ۳۴۳۹۵
˝سلام بر فرشتگان˝ این هفته کلید می‌خورد
پیش تولید فیلم سینمایی ˝سلام بر فرشتگان˝ به كارگردانی فرازد اژدری و تهیه‌کنندگی حسن علیمردانی به پایان رسیده و از اواخر هفته فیلم‌برداری آن آغاز می‌شود.
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر برنا، فیلم سینمایی "سلام بر فرشتگان" موضوعی کودکانه و فانتزی با جلوه‌های بصری (ویژووال افکت) دارد و بازیگرانی چون علیرضا خمسه، شمسی فضل‌الهی، ماه چهره خلیلی، محسن مجیب، اصغر نقی‌زاده، سیدبهرام سروری نژاد، مریم توکلی، طوفان مهردادیان، فرزین اژدری و کیمیا حسینی به همراه ایلیا مجیدی (بازیگران خردسال) نقش آفرینی خواهند کرد.

داستان فیلم درباره دختر بچه‌ای به نام شادی است که برای زنده نگه داشتن مادر بزرگ بیمار خود دست به کارهای عجیبی می‌زند.

بیش از 30٪ صحنه‌های این فیلم که با مشارکت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و نیز دفتر توسعه فن‌آوری معاونت سینمایی تولید خواهد شد . به صورت جلوه‌های ویژه رایانه‌ای و با استفاده از فن‌آوری روز دنیا تولید می‌شود.

براساس این گزارش فیلم سینمایی "سلام بر فرشتگان" از معدود فیلم‌های سینمای کشورمان است که قبل از آغاز فیلم‌برداری دکوپاژ صحنه‌های آن به طور کامل به صورت story board طراحی شده تا برای هماهنگی عوامل تولید، برنامه‌ریزی دقیق‌ و منسجم‌تری انجام شود.

سایر عوامل فیلم که حضورشان قطعی شده است عبارتند از:
فیلم‌نامه نویس و کارگردان: فرزاد اژدری، مدیر فیلمبرداری: سیروس عبدلی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: علیرضا صالحی، مدیر تولید: ابوالفضل کیهانی، طراح چهره پردازی: محمدرضا قومی، طراح صحنه و لباس: سحر گوران، تدوین: حسن ایوبی، موسیقی:‌ کیوان کیارس، صدابردار: داریوش صادق‌پور، جلوه‌های بصری رایانه‌ای: امیر و کامران سحرخیز و محمدهادی اسلامی (استودیو روشنا)تهیه‌کننده: حسن علیمردانی و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.
نظر شما