منصوری در گفت‌وگو با برنا:

حضور کارگردانان بزرگ سبب پرباری جشنواره فجر می‌شود

۱۳۸۹/۱۰/۱۵ - ۱۱:۲۱:۰۰
کد خبر: ۳۸۴۰
حضور کارگردانان بزرگ سبب پرباری جشنواره فجر می‌شود
فیلمبردار با تجربه سینمای ایران که با سه فیلم در بیست‌و‌نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر حضور دارد، گفت: مسلما وجود آثاری از کارگردانان مطرح سینمای کشور سبب پرباری این جشنواره می‌شود.

تورج منصوری فیلمبردار پیشکسوت درباره برگزاری بیست‌‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به خبرنگار سینمایی برنا گفت: حضور کارگردانان مطرح سینمای ایران در بیست‌‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر نوید از برگزاری جشنواره‌ای پربار دارد و امیدوارم این رویداد سینمایی هر چه باشکوه‌تر برگزار شود.
 
وی درباره حضورش در این دوره جشنواره گفت: در جشنواره بیست‌ونهم با سه فیلم "جرم" به کارگردانی مسعود کیمیایی، "آیینه‌های رو به رو" به کارگردانی نگار آذربایجانی و "جنوب آسمانی" به کارگردانی جمال شورجه حضور دارم و امیدوارم این آثار در جلب توجه مخاطبان موفق عمل کند.

فیلم سینمایی "جرم" که به زودی ساخت آن به پایان خواهد رسید.حال و هوای اجتماعی، سیاسی و تاریخی دارد و در فضای سال‌‌های پیش از انقلاب می‌گذرد و داستان مردی است كه نمی‌خواهد از عقیده‌ای كه دارد تخطی نكند.

جرم با بازی پولاد کیمیایی، حامد بهداد، شبنم درویش، جمشید مشایخی، داریوش ارجمند، مسعود رایگان، اکبر معززی و با حضور نیکی کریمی، بهاره رهنما، سیامک انصاری، کیانوش گرامی، جلال پیشوائیان، محمد موید، محراب رضائی، علی اصغر طبسی، مجید علیزاده، نوید لاجوردی، مهزاد اقطایی، سامان حسینی، شاپور کلهر، مهرداد فلاحتگر و جمعی از هنرجویان و فارغ‌التحصیلان کارگاه آزاد فیلم ساخته شده است.

فیلم "جنوب آسمانی" به کارگردانی جمال شورجه بر اساس حوداث مستند و واقعی جنگ 33 روزه رژیم صهیونیستی علیه لبنان با همکاری مشترک بنیاد سینمایی فارابی، حزب‌الله و دولت لبنان تولید می‌شود. محمد کاسبی، رحیم نوروزی، خالده قلی اوا، زلفیه حسین اوا، قربان مسیم اوف، مهدی فقیه، حنان ترک از مصر، کنده علوش از سوریه، کارمن لبس و یوسف الخال از لبنان بازیگران این فیلم هستند.

فیلمنامه "آئینه‌های رو به ‌رو" را نگار آذربایجانی و فرشته طائرپور نوشته‌ه‌اند و داستان آن درباره دو زن جوان (رعنا و آدینه) از دو موقعیت متفاوت خانوادگی و اجتماعی است که در پی یک اتفاق، با یکدیگر مواجه و همراه می‌شوند. رعنا برای بازیابی زندگی ساده به جاده گام گذاشته و آدینه برای فرار از شرایطی پیچیده و ناخواسته از شهر بیرون زده است.

غزل شاکری، شایسته ایرانی، نیما شاهرخشاهی، مریم بوبانی، رابعه اسکویی، سارا بهرامی و همایون ارشادی به ایفای نقش می‌پردازند و هنگامه قاضیانی و صابر ابر نیز در جمع بازیگران حضورافتخاری دارند.


نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز