حذف رادیوتئاتر از جشنواره تئاتر فجر/

شهرستانی: شرایط اداره تئاتر ناپایدار است

۱۳۸۹/۱۰/۱۵ - ۱۱:۵۴:۰۰
کد خبر: ۳۸۸۴
شهرستانی: شرایط اداره تئاتر ناپایدار است
یک بازیگر و کارگردان پیشکسوت تئاتر گفت: تئاتر ما با سیاست‌های ناپایدار اداره می‌شود، به همین دلیل بنده در حال حاضر تمام وقت خود را صرف تدریس و بازی در کارهای تصویری می‌کنم و دیگر انگیزه‌ای برای کار تئاتر و تئاتر رادیویی ندارم.

میکائیل شهرستانی بازیگر و کارگردان تئاتر، درباره حذف رادیو تئاتر از جشنواره تئاتر فجر به خبرنگار تئاتر برنا گفت: با وضعیت نابسامان کل تئاتر، این اتفاقات دیگر عادی هستند و هر کسی هر طور که می‌خواهد تصمیم می‌گیرد.

وی افزود: این شرایط فقط مربوط به این حوزه نیست بلکه ناشی از سیاستگذاری غلط کل حوزه تئاتر است و به همین دلیل نیز من دیگر در تئاتر ورود پیدا نمی‌کنم و دیگر حرف نمی‌زنم.

شهرستانی گفت: از زمانی که بازنشسته شدم دیگر با رادیو نیز همکاری نمی‌کنم و با رفتارهای سوءتفاهم‌برانگیز رئیس مرکز هنرهای نمایشی رادیو ترجیح دادم فعالیت‌های خود در حوزه نمایش رادیویی را نیز کنار بگذارم.

وی ادامه داد: تئاتر ما با سیاست‌های ناپایدار اداره می‌شود، به همین دلیل بنده در حال حاضر تمام وقت خود را صرف تدریس و بازی در کارهای تصویری می‌کنم و دیگر انگیزه‌ای برای کار تئاتر و تئاتر رادیویی ندارم.


-------------------------

مطالب مرتبط:

ژاله علو: کسی به حرف ما گوش نمی‌دهد
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز