شمقدری: اکران فیلم خارجی به نفع سینماداران خواهد بود

۱۳۹۰/۰۴/۲۱ - ۱۳:۰۰:۱۹
کد خبر: ۶۲۳۶۸
شمقدری: اکران فیلم خارجی به نفع سینماداران خواهد بود
معاون امور سینمایی وزیر ارشاد گفت: باید با نگاه کارشناسی اکران فیلم خارجی را سامان دهیم.این امر برای سینمادارها درآمدزایی می‌کند و می‌تواند به نفع آن‌ها باشد.
جواد شمقدری معاون امور سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره زمان اکران فیلم‌های خارجی در سینماهای کشور، به خبرنگار سینمایی برنا گفت: در حال تهیه و تایید فیلم‌ها هستیم و امیدواریم هر چه سریع‌تر فیلم‌ها مشخص شود تا اکران فیلم خارجی را آغاز کنیم.

وی ادامه داد: باید با نگاه کارشناسی بتوانیم اکران فیلم خارجی را سامان بدهیم. این امر برای سینمادارها درآمدزایی می‌کند و می‌تواند به نفع آن‌ها باشد. معتقدم اکران فیلم خارجی باید در ایران صورت بگیرد.

شمقدری با اشاره به مشکلاتی که در زمینه تهیه فیلم خارجی وجود دارد یادآور شد: بخشی از فیلم‌ها شامل تحریم می‌شود اما بخش قابل قبول دیگری از فیلم‌ها نیز وجود دارد که می‌تواند در اکران عمومی موفق باشد.

معاون امور سینمایی در مورد اکران و نمایش فیلم‌های انیمیشن نیز عنوان کرد: چنانچه شرایطی پیش آید که بتوانیم حقوق پخش فیلم‌هایی را که متناسب با شرایط جامعه است خریداری کنیم قطعاً این کار را انجام خواهیم داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز