مدیر عامل انجمن سینمای جوانان ایران

جشنواره سراسری نماز و نیایش اولویت انجمن است

۱۳۸۹/۱۰/۲۶ - ۱۳:۲۸:۰۰
کد خبر: ۸۰۳۴
جشنواره سراسری نماز و نیایش اولویت انجمن است
برگزاری باشکوه جشنواره سراسری نماز و نیایش که برای اوایل اسفندماه سال‌جاری طراحی و پیش‌بینی شده اولویت نخست ما است و در کنار آن مراکز سینمای جوان در سراسر کشور برنامه‌های فرهنگی و آموزشی را با جدیت و پشتکار باید به اجرا در آورند.
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر برنا، هاشم میرزاخانی مدیرعامل انجمن سینمای جوانان درباره برگزاری جشنواره نماز و نیایش گفت: این انجمن با فراز و فرودهایی که پشت سر گذاشته وارد دوره جدیدی از "برنامه محوری" در تمامی حوزه‌ها شده و در تلاشیم با توجه به قابلیت‌های بالقوه در این عرصه افق‌های ثمربخش و جریان‌سازی را تجربه کنیم.

وی ادامه داد: قطعا، در چنین شرایطی كه پتانسیل و توان هنری قابل توجهی در کشور وجود دارد یكی از وظایف اصلی مدیران فرهنگی آماده كردن بسترها جهت رشد و اعتلای این استعدادها است.

مدیر عامل انجمن سینمای جوانان ایران با بیان اینکه انجمن سینمای جوانان ایران به عنوان متولی سینمای کوتاه کشور به فراخور رسالت و جایگاهش سالانه رویدادها و جشنواره‌های مختلف بین‌المللی، ملی، منطقه‌ای، استانی، هفته‌های فیلم و عکس را در اولویت برنامه‌هایش پیش‌بینی می‌کند، عنوان کرد: جشنواره نماز و نیایش با توجه به فرهنگ غنی و عظیم نیایش در باورها و اعتقادات مردم ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و انجمن سینمای جوان با توجه به عظمت و گستردگی این فرهنگ، توجه و اهتمام خاصی به آن داشته و دارد.

میرزاخانی جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین را در واقع، ویترینی برای معرفی گوشه‌ای ازظرفیت‌ها و تلاش‌های هنرمندان و سینماگران جوان دانست و عنوان کرد: نماز و نیایش زیباترین جلوه هنر در فلسفه اعتقادی ماست و طبیعی است سینما که از قابلیت‌ها و کارکردهای گسترده‌ای برخوردار است با توجه به سازوکار متنوع و تاثیرگذارش می‌تواند با ورود به این حوزه زیبایی‌های گسترده‌ایی را خلق کند.

وی افزود: جشنواره نماز و نیایش درایجاد انگیزه مضاعف برای فیلم‌سازان، فیلمنامه‌نویسان و عكاسان كشور تاثیر دارد تا به شكل دقیق‌تر به موضوع نماز و نیایش كه یكی از اصلی‌ترین وظایف انسان است بپردازند و قطعا، جشنواره در هدایت و ساماندهی انگیزه‌ها و تلاش های هنری و شناسایی استعدادها و حمایت و پشتیبانی از آن‌ها کمک خواهد كرد.

میرزاخانی در پایان از برگزاری همزمان این اتفاق فرهنگی و سینمایی ارزشمند در سراسر کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: دفاتر سینمای جوان در مراکز استان‌ها متولی برگزاری این جشنواره به صورت همزمان هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز