رضا رشیدپور به ˝شیش و بش˝ پیوست

۱۳۸۹/۱۰/۲۶ - ۱۳:۵۱:۰۰
کد خبر: ۸۰۴۸
رضا رشیدپور به ˝شیش و بش˝ پیوست
رضا رشیدپور با پیوستن در روزهای آخر فیلمبرداری ˝شیش وبش˝ اكیپ بازیگران را كامل كرد و نیز سكانس‌های بازی امین حیایی به پایان رسید.
به گزارش سرویس فرهگ و هنر برنا، فیلمبرداری "شیش وبش" با  اضافه شدن رضا رشیدپور  به جمع بازیگران با چند روز تعویق به پایان خواهد رسید و تدوین نیز به صورت همزمان در حال انجام است و گروه سازنده در تلاش هستند فیلم را برای نمایش در بیست‌و‌نهم جشنواره فیلم فجر آماده كنند.

براساس این گزارش هم اكنون مراحل صداگذاری توسط ایرج شهزادی در حال انجام است و به زودی ساخت موسیقی توسط یكی از آهنگسازان آغاز خواهد شد.

"شیش و بش یك كمدی موقعیت است كه براساس فیلمنامه‌ای از محمد رضا گلزار و بازنویسی پیمان قاسم‌خانی و خشایار الوند به عنوان نخستین فیلم سینمایی بهمن گودرزی كلید خورد.

محمد رضا گلزار، امین حیایی، آنا نعمتی، بیتا فرهی، میرطاهر مظلومی، شهنام شهابی و تانیاجوهری از بازیگران اصلی "شیش وبش" هستند.

این فیلم روایت برخی از انسانهاست كه می‌اندیشند بسیار زرنگ‌اند اما در این وادی خبر ندارند كه آدم‌های زرنگ همیشه دو جفت كفش پاره می‌كنند."شیش و بش" فیلمی درباره دنیای رفاقت است.

عوامل تولید این فیلم عبارتند از: كارگردان: بهمن گودرزی، مدیر فیلمبرداری: حسن كریمی، نویسنده:محمد رضا گلزار، بازنویسی:پیمان قاسم‌خانی، خشایار الوند، طراح صحنه: آیدین ظریف، طراح چهرپردازی: ایمان امیدواری، تدوین:مستانه مهاجر، صدابردار: بابك اردلان، مدیر تولید: مجید امانی‌زاده، عكاس: امیر عابدی، مجری طرح: محمد شایسته، تهیه‌كننده:مرتضی شایسته محصول هدایت فیلم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز