عیادت مدیرعامل مركز گسترش از خانم حدیدچی (دباغ)

۱۳۸۹/۱۰/۲۶ - ۱۵:۰۶:۰۰
کد خبر: ۸۱۲۹
عیادت مدیرعامل مركز گسترش از خانم حدیدچی (دباغ)
عصر روزگذشته (شنبه 25 دیماه) ˝شفیع آقامحمدیان˝ مدیرعامل مرکز گسترش به همراه ˝پناه‌برخدا رضایی˝ كارگردان فیلم مستند ˝زن مبارز˝ با حضور در بیمارستان خاتم‌الانبیاء از مرضیه حدیدچی (دباغ) عیادت کردند.
به‌ گزارش  سرویس فرهنگ و هنر برنا، فیلم مستند "زن مبارز" از جدیدترین تولیدات مركز گسترش سینمای مستند و تجربی است كه با موضوع زندگی شجاعانه‌ سركار خانم مرضیه حدیدچی (دباغ) یكی از یاران حضرت امام (ره)، از زنان مبارز ایران و از چهره‌های شناخته شده‌ انقلاب اسلامی، تهیه شده است.

بر پایه این گزارش، خانم حدیدچی با گذر از مرز هفتادسالگی، چند روزی است كه به دلایل مشكلات خونی و عفونت كلیه، در بیمارستان خاتم‌الانبیاء(ص) بستری شده و با بهبودی حال عمومی‌شان، بزودی از بیمارستان مرخص خواهند شد.

این گزارش می‌افزاید: در این دیدار، خانم حدیدچی به ذكر خاطراتی از حضرت امام‌خمینی (ره) در زمان بستری بودنشان پرداختند و سپس از خصوصیات بارز اخلاقی ایشان پیرامون پرهیز از اسراف و دعوت به قناعت سخن به میان آوردند.

یادآور می‌شود فیلم مستند بلند "زن مبارز" ساخته "پناه‌برخدا رضایی"، پس از تصویربرداری در چند كشور دنیا، هم‌اینك در مرحله تدوین قرار دارد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز