اسفندیاری در گفت‌وگو با برنا

مرکز تئاتر سازمان بهزیستی راه اندازی می‌شود

۱۳۸۹/۱۰/۲۶ - ۱۶:۳۶:۰۰
کد خبر: ۸۲۱۰
مرکز تئاتر سازمان بهزیستی راه اندازی می‌شود
رییس سازمان بهزیستی کل کشور گفت: برای ادامه فعالیت جدی سازمان بهزیستی و گسترده‌تر شدن تئاتر درمانی، مرکز تئاتر بهزیستی تا اواخر سال جاری راه اندازی می‌شود.

احمد اسفندیاری رئیس سازمان بهزیستی به خبرنگار تئاتر برنا گفت: برای ادامه فعالیت جدی سازمان بهزیستی و گسترده‌تر شدن تئاتر درمانی، مرکز تئاتر بهزیستی تا اواخر سال جاری راه اندازی می‌شود.


وی افزود: این مرکز تئاتر وظیفه فعالیت مستمر سالانه در حوزه تئاتر را دارد و باید سالن‌های شهرها را بررسی کرده و آن‌ها را مناسب اجرای معلولین کند، چون یکی از عرصه‌هایی که می‌‌شود با آن توان معلولین را به جامعه معرفی کرد، همین هنر تئاتر است.


اسفندیاری خاطر نشان کرد: همان طور که در حوزه ورزش ما شاهد پیشرفت‌های چشمگیر معلولین بودیم با همین رویکرد به سمت تئاتر معلولین می‌رویم و از طرف دیگر مقوله کاردرمانی و تئاتر درمانی نیز از برنامه‌های دیگر مرکز هنرهای نمایشی سازمان بهزیستی خواهد بود، در کل راه اندازی این مرکز برای این است که علاوه بر توسعه کمی به کیفیت نیز توجه شود.

وی در پایان گفت: تور اجراهای شهرستان برای برگزیدگان جشنواره تئاتر معلولین در نظر گرفته شده است تا گروه‌ها، نمایش‌های خود را به همه عرضه کنند.

نظر شما