بهنوش بختیاری: جشنواره کودک فرصتی برای کشف استعدادهای سینمای کشور است

۱۳۹۰/۰۸/۰۶ - ۱۴:۱۴:۰۴
کد خبر: ۸۴۲۳۰
بهنوش بختیاری: جشنواره کودک فرصتی برای کشف استعدادهای سینمای کشور است
بهنوش بختیاری بازیگر سینما گفت: جایگاه آثار کودک در سینمای ما چندان مناسب نیست و جشنواره می تواند زمینه ارتقای این حوزه را فراهم کنند.



به گزارش سرویس فرهنگی برنا،بهنوش بختیاری بازیگر سینما  گفت: جشنواره محل رقابت و فرصتی مناسب برای کشف استعدادهاست. از سوی دیگر این رویداد می تواند با معرفی و تبلیغ مناسب آثار، زمینه اکران فیلم های کودک را فراهم کند البته برای رسیدن به سینمای کودکی هویت مند و تاثیرگذار، باید موانع موجود در حوزه اکران برداشته شود.
این بازیگر به ارتباط سینمای کودک و نهاد خانواده اشاره کرد و افزود: سینمای کودک اگر پیام آموزشی خود را به صورت غیر مستقیم در قالب داستان و به شکلی جذاب ارایه کند می تواند در شکل گیری شخصیت کودکان موثر باشد. بچه های نسل امروز چندان به نصیحت توجه نمی کنند اما همه از فیلم استقبال می کنند به همین دلیل فیلم می تواند ابزاری برای پرورش آن هاشد.

وی درمورد نقش جشنواره دربقای سینمای کودک گفت: جشنواره باعث توجه همه نگاه ها اعم از مسئولان، هنرمندان و مخاطبان به سینمای کودک می شود و در این فضا با تبادل افکار می توان مشکلات سینمای کودک را حل و این حوزه را از رکود خارج ساخت. برگزای جشنواره باید استمرار داشته باشد چون این رویداد عامل بقای سینمای کودک و نوجوان ایران است.
وی خاطر نشان کرد: تلاش کنیم چراغ جشنواره را روشن نگه داریم تا کودکان راه را گم نکنند. جامعه بدون سینمای کودک مثل خانه ای است که در آن صدای کودک شنیده نمی شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز