گفت‌وگو با مریلا زارعی و سروش صحت درباره بازی در فیلم «خوابم می‌آد»

۱۳۹۰/۱۱/۱۰ - ۱۳:۵۱:۰۷
کد خبر: ۹۴۲۵۴
گفت‌وگو با مریلا زارعی و سروش صحت درباره بازی در فیلم «خوابم می‌آد»
مریلا زارعی و سروش صحت درباره بازی در فیلم «خوابم می‌آد» ساخته رضا عطاران به اظهارنظر پرداختند.

 به گزارش سرویس فرهنگی برنا ، مریلا زارعی كه در فیلم «خوابم می‌آد» به كارگردانی رضا عطاران بازی كرده است، در مورد تجربه حضور در این فیلم به خبرنگار ستاد خبری جشنواره سی‌ام فیلم فجر گفت: من نقش یک دختر پاستیل فروش را در این فیلم بازی می‌كنم.
وی ادامه داد: در گذشته به عنوان بازیگر کار با رضا عطاران را در دو کار سینمایی تجربه کرده بودم و طی این دو کار به شناختی از او رسیدم که حاصلش این شد که وقتی وی در مقام کارگردان به من پیشنهاد همکاری داد، با اعتماد کامل این پیشنهاد را بپذیرم. همکاری با رضا عطاران در مقام بازیگر همیشه برایم دلپذیر بود و در این فیلم، هزاران بار بیشتر چرا که هم بازیگر مقابلم بود، هم کارگردان فیلم «خوابم می‌آد».
این بازیگر سینما همچنین افزود: با آرامش کامل در خدمت کار بودم که این آرامش؛ حاصل اطمینانی بود که به رضا عطاران داشتم. در یک کلام، باید بگویم عطاران نابغه است. یک آرتیست دوست داشتنی و مسلط به کارخود. او به لحظه‌های ناب وقوف کامل دارد و کاملا می‌داند که چه می‌خواهد و به لحاظ هدایت بازیگر که فوق‌العاده است.
بازیگر فیلم «جدایی نادر از سیمین» در جشنواره سی‌ام حضور متفاوتی را در فیلم‌های مختلف دارد. او درباره تفاوت نقشی كه «خوابم می‌آد» و «خرس» به كارگردانی خسرو معصومی توضیح داد: اساسا خود این دو فیلم فضاهای متفاوتی دارند؛ داستان‌های متفاوتی دارند؛ اصلا دغدغه‌های‌شان با هم متفاوت است و بالطبع شخصیت‌هایی که من بازی کردم، از نظر خاستگاه، اندیشه، طبقه و حتی سن و سال‌ با هم فرق می‌کنند.
برنده سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر با تاكید بر اعتماد تهیه كنندگان به فیلمسازان اولی و در خصوص سهم آنها در به ثمر رسیدن یك فیلم خاطرنشان كرد: در این وانفسا؛ کسانی که به عنوان تهیه کننده کارگردانان فیلم اولی در سینما حضور پیدا می‌کنند، سهمی به‌سزا در شکوفایی استعدادهای این سرزمین دارند. به‌همین منظور یک تشکر به تهیه‌کنندگان خوبم بدهکارم و امیدوارم وقتی در فضای آرام و با دلی شاد در کنار دوستداران این رویداد فرهنگی فیلم را به تماشا نشستیم؛ با رضایت؛ سالن سینما را به نمایش فیلم دیگر بسپاریم.
سروش صحت یكی دیگر از بازیگران «خوابم نمی‌آد» نیز در مورد تجربه كار با رضا عطاران به خبرنگار ستاد خبری جشنواره سی‌ام فیلم فجر گفت: همكاری با عطاران برای من بسیار لذت بخش بود. او روی كار خیلی تسلط داشت و فضای دوستانه و شادی به وجود آورده بود و گروه را با آرامش راهنمایی كرد.
وی در ادامه افزود: فیلمنامه این كار به صورت كامل به دست من رسید و به جز بازی دخالتی در فیلمنامه كار نداشتم. فیلم، یک طنز اجتماعی شیرین است كه عطاران در فیلمنامه به‌درستی به آن پرداخته است.
رضا عطاران كه پیش از این به عنوان بازیگر در دوره‌های مختلف جشنواره فیلم فجر، حضور داشته است، امسال با «خوابم می‌آد» بخش مسابقه سینمای ایران حضور دارد.
داستان این فیلم در مورد معلمی ساده و درستکار است که به سن میانسالی رسیده در برقراری ارتباط با زن‌ها دچار مشکل است. او با دختری پاستیل فروش آشنا می‌شود که برای پیوند کلیه خواهرش با مشکل روبرو است و رضا را ترغیب به کارهایی می‌کند که باب میلش نیست.
سایر عوامل این فیلم عبارتند از: تهیه کننده : محمدرضا تخت‌کشیان، جواد فرحانی، فیلمنامه: احمد رفیع زاده، فیلم‌بردار: هومن بهمنش، تدوین: رضا عطاران، محمد توکلی، موسیقی متن: حمید صدری، صدابردار: فرشید احمدی، صداگذار: حسین ابوالصدق، طراحی صحنه و لباس: حسین عالی نژاد.
بازیگران: رضا عطاران، اکبر عبدی، سروش صحت، حسین محب اهری، اصغر سمسارزاده، مریلا زارعی و ویشکا آسایش.

نظر شما