عبدالرضا اکبری: سینمای کشور باید به ارزش های انقلاب توجه بیشتری کند

۱۳۹۰/۱۱/۱۰ - ۲۱:۰۵:۴۷
کد خبر: ۹۴۳۳۳
عبدالرضا اکبری: سینمای کشور باید به ارزش های انقلاب توجه بیشتری کند
عبدالرضا اکبری بازیگر سینما و تلویزیون خاطر نشان کرد: سینمای کشور برای رشد و تعالی خود باید به ارزش های انقلاب توجه بیشتری کند.

به گزارش سرویس فرهنگی برنا به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی ، این بازیگر در خصوص اهمیت برگزاری جشنواره فیلمنامه نویسی انقلاب اسلامی تصریح کرد: فیلمنامه زیربنا و شالوده شکل گیری یک اثر سینمایی است و با برگزاری جشنواره های تخصصی در حوزه فیلمنامه، می توانیم زمینه شناسایی استعدادهای جوان سینمای کشور را فراهم کرده و در ادامه مسیر مناسب برای رشد و تعالی آن ها را طراحی کنیم.
وی یادآور شد: در بخش فیلمنامه نویسی ما نیازمند نیروهای انسانی جوان و خلاق هستیم تا به ارتقای سطح کمی و کیفی این حوزه کمک کنند.

این بازیگر ضمن اشاره به لزوم توجه به نگارش و تولید فیلم هایی درباره تاریخ انقلاب اسلامی، عنوان کرد : متاسفانه با گذشت سه دهه از پیروزی انقلاب، تنها آثار معدودی ساخته شده که تا حدودی حق مطلب را در خصوص این قیام انسانی و تاریخ ساز ادا کرده اند. ولی به صورت کلی سینمای کشور آنچنان که شایسته است نتوانسته به معرفی تاریخ ، ابعاد و ویژگی های انقلاب اسلامی بپردازد و در این مسیر هر چه فعالیت کنیم باز هم کم است و امیدوارم با تلاش های صورت گرفته در بنیاد سینمایی فارابی گام های موثری در این ارتباط برداشته شود.
نخستین جشنواره مستقل فیلمنامه نویسی انقلاب اسلامی توسط بنیاد سینمایی فارابی تا پایان سال جاری برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز