صدور بیانیه دین‌ستیزی در هالیوود در دومین کنفرانس هالیوودیسم و سینما

۱۳۹۰/۱۱/۱۰ - ۲۱:۱۰:۰۴
کد خبر: ۹۴۳۳۴
صدور بیانیه دین‌ستیزی در هالیوود در دومین کنفرانس هالیوودیسم و سینما
بیانیه دین‌ستیزی در هالیوود در دومین کنفرانس «هالیوودیسم و سینما» و در جریان سی‌امین جشنواره فیلم فجر صادر خواهد شد.

به گزارش سرویس فرهنگی برنا، هم‌زمان با سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، دومین کنفرانس بین‌المللی هالیوودیسم و سینما در روزهای ۱۳ تا ۱۵ بهمن ماه ١٣٩٠ با شرکت چهره‌های برجسته سینمایی و فرهنگی اروپایی و آمریکایی برگزار می‌شود.
هالیوودیسم و انحطاط بشریت، روایت‌گری در هالیوودیسم، هالیوودیسم و صهیونیسم، نفوذ هالیوود بر افکار عمومی و تخریب آن، هالیوود و گسترش خشونت، تکنیک‌های هالیوودی جهت منحرف‌سازی وقایع جهانی تحت سیاست‌های صهیونیسم و نقش سینما در بیداری جهانی محورهای اصلی دومین کنفرانس هالیوودیسم و سینما را تشکیل می‌دهند.
در بخش روایت‌گری در هالیوودیسم وهالیوودیسم و صهیونیسم، حاضران در کنفرانس به بررسی موضوعاتی مانند تكنیك‌های روایت‌گری جهت منحرف سازی وقایع جهانی (هالیوود و هولوكاست)، نفوذ هالیوود بر افكار عمومی (هالیوود، اسلام‌هراسی و ایران‌هراسی) و راهكارهای مقابله با نفوذ لابی صهیونیزم در هالیوود و اروپا و آمریكا می‌پردازند.
همچنین در بخش نقش سینما در بیداری جهانی نیز شرکت کنندگان در نشست به بررسی جنبه‌های مختلف جنبش اشغال در اروپا و آمریكا (وال استریت) ، استفاده از سینما جهت گسترش موج بیداری جهانی و یافتن راهکارهایی برای حمایت از جنبش اشغال وال‌استریت می‌پردازند.
در اختتامیه دومین کنفرانس هالیوودیسم و سینما که در انتهای روز پانزدهم بهمن برگزار می‌شود، شرکت کنندگان با اعلام و ارائه بیانیه‌ای با موضوع دین‌ستیزی در هالیوود، این دوره از کنفرانس هالیوودیسم و سینما را به پایان می‌برند.
حاضران در روز شانزدهم بهمن ماه از برج میلاد و موزه سینما بازدید به عمل می‌آوردند.
کنفرانس هالیوودیسم و سینما در روزهای ۱۳ تا ۱۵ بهمن ماه امسال در جریان برگزاری سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در مرکز پژوهش‌های فرهنگی وزارت امور خارجه (مجتمع ایرانیان) به دبیری غلامرضا منتظمی برگزار می‌‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز