عاشقانه‌های مازیار فلاحی در آلبوم «لعنت به من»

لعنت مازیار فلاحی به خودش

۱۳۹۲/۰۶/۰۶ - ۱۳:۱۶:۰۵
کد خبر: ۱۳۷۱۲۸
لعنت مازیار فلاحی به خودش
فلاحی جدیدترین آلبومش را با نام «لعنت به من» منتشر کرده است اثری که مانند کارهای قبلی او از فضای حسی و عاشقانه برخوردار است.

به گزارش خبرنگار موسیقی برنا،مازیار فلاحی جزو خوانندگان پاپی به شمار می‌رود که خیلی زود توانست به واسطه صدای با احساس و حزن انگیز و ترانه‌های با احساسش به جرگه خوانندگان محبوب بپیوندد و برای خودش هوادران تیفوسی دست و پا کند.
او که در سال 1386 به واسطه خواندن به واسطه خواندن تیتراژ فیلم «مجنون لیلی» نامش بر سر زبان‌ها افتاد و سپس با خوندن چند ترانه احساسی جایگاه خودش را در موسیقی پاپ پیدا کرد . هر چند که مجموعه قلب یخی را باید سکوی پرشی برای این خواننده تلقی کرد چرا که به واسطه خواندن قطعاتی برای این آلبوم به شهرت خیره کنندگی دست یافت.
او بلافاصله بعد از موفقیتش در این مجموعه آلبومی را با همین نام روانه بازار کرد که با استقبال خوبی از جانب مخاطبان مواجه شد.
او این روزها جدیدترین آلبومش را با نام «لعنت به من» منتشر کرده است اثری که مانند کارهای قبلی او از فضای حسی و عاشقانه برخوردار است. او سعی کرده در این آلبوم مرتکب ریسک نشود و استایل خودش را حفظ کند.
این آلبوم در قالب توسط شر کت آوای فروهر در بازار موسیقی منتشر شده است. ضمن اینکه در کنار سه قطعه ویژه‌ای که آثار متفاوت‌تری نسبت به کارهای قبلی این خواننده است .
قربون مست نگاهت، عاشقونه، مترسک، عکس یادگاری، یه روز صافی یه روز ابری، بدرقه، آخرین نفس، برای باران، خوشبختی، لعنت به من، مقصر، یلدا، هوات خوبه، پدر و یه روز صافی یه روز ابری (ریمیکس)، عناوین پانزده قطعه ی این آلبوم است. امیر و پیمان توسلی، میکس و مسترینگ قطعات را انجام داده‌اند وخشایار فلاحی (برادر مازیار) مدیر تولید و برنامه ریزی این آلبوم بوده است.
ناگفته نماند آلبوم «لعنت به من» به تهیه کنندگی مجتبی و محمد حاتم‌پور، با مدیریت پخش موسسه تصویرگستر پاسارگاد با قیمت 3 هزار تومان در بازار موسیقی منتشر شده است.
.

نظر شما