خسرو معصومی در گفت‌وگو با برنا:

بازگشایی خانه سینما نشانگر شکست شمقدری است/ ایوبی قدم در راه شمقدری نگذارد

۱۳۹۲/۰۶/۰۶ - ۱۶:۲۱:۱۳
کد خبر: ۱۳۷۲۰۶
بازگشایی خانه سینما نشانگر شکست شمقدری است/ ایوبی قدم در راه شمقدری نگذارد
خسرو معصومی گفت: با اتخاذ سیاست‌های نادرست، سینمای ما تا این اندازه دچار شکاف شده است. بازگشایی خانه سینما توسط ایوبی نشانگر شکست شمقدری است.

خسرو معصومی در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی برنا، پیرامون انتصاب حجت الله ایوبی به عنوان معاونت سینمایی گفت: من ایشان را از نزدیک ندیده‌ام و نمی‌شناسم به همین خاطر از الان نمی‌توانم در مورد ایشان نظری بدهم و قضاوت در مورد  عملکرد ایشان را به  بعد واگذار می‌کنم .
 
وی ادامه داد:امیدوارم ایوبی که 3 روز قبل اتاق معاونت سینمایی را از شمقدری تحویل گرفت، برنامه و تفکرات ایشان را از او تحویل نگرفته باشد و قدم در راهی که او در این مدت گذاشته نگذارد.

او اضافه کرد: در طول این سال‌ها سینمای ما با عملکرد ضعیف معاونت سینمایی قدم در بیراهه گذاشت و هنرمندان ما در این عرصه نتوانستند کاری را ارائه دهند.

معصومی در مورد خواسته‌اش از معاونت سینمایی تصریح کرد: اولین قدمی که ایوبی می‌تواند بردارد این است که در خانه سینما را باز کند چرا که بازگشایی این مکان سینماگران بار دیگر با یکدیگر متهد می‌شوند و می‌توانند در کنار هم سینما را بار دیگر به روزهای اوجش بازگردانند.

این کارگردان سینما خاطر نشان کرد:جای بسی تاسف دارد که با اتخاذ سیاست‌های نادرست سینمای ما تا این اندازه دچار شکاف شده است. بازگشایی خانه سینما توسط ایوبی نشانگر شکست شمقدری است.

وی در مورد ساخت فیلم سینمایی جدیدش گفت: در حال حاضر کاری در دست ندارم و همه چیز را به آینده موکول کردم تا ببینم که آیا در دولت جدید فضا برای کار هنرمندان فراهم می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز