موسسه امور جشنواره‌ها عنوان کرد

اسامی فیلم‌ها بر اساس اعلام دبیرخانه منتشر شده است

۱۳۸۹/۱۰/۰۶ - ۲۳:۱۴:۰۰
کد خبر: ۱۹۹۱
اسامی فیلم‌ها بر اساس اعلام دبیرخانه منتشر شده است
در پی اعلام اسامی فیلم‌های رسیده به جشنواره، ستاد اطلاع‌رسانی موسسه جشنواره‌های فیلم درباره فیلم‌های بخش مسابقه سینمای ایران اطلاعیه‌ای را منتشر کرد.
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر برنا، پیرو انتشار خبر فهرست فیلم‌های رسیده به جشنواره فیلم فجر و گزارش‌های تحلیلی و خبری که پیامد آن در برخی از رسانه‌ها منتشر شد، ذکر نکاتی الزامی است.

براساس این گزارش، پس از اعلام فهرست بیش از 60 اثر متقاضی نمایش در بخش مسابقه سینمای ایران بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر، اهالی رسانه به تحلیل منطقی فهرست پرداختند و بر این اساس، روی نام برخی از کارگردانان شاخص به عنوان غایبان جشنواره بیست و نهم تاکید شد.

ستاد اطلاع‌رسانی مؤسسه امور جشنواره‌های فیلم، اعلام می‌كند خبر منتشر شده، بر اساس فهرستی است كه از سوی دبیرخانه جشنواره بیست‌ونهم فیلم فجر در اختیار این ستاد اطلاع‌رسانی قرار گرفته است و اگر نام فیلم و کارگردانی در آن دیده نمی‌شود، صرفا به این دلیل است که احتمالا فرم حضور در جشنواره تکمیل نشده و در اختیار دبیرخانه قرار نگرفته و از سوی دبیرخانه جشنواره‌ بیست و نهم فیلم فجر به ستاد اطلاع‌رسانی مؤسسه امور جشنواره‌های فیلم اعلام نشده است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز