آخر هفته ۱۲ فیلم پخش می‌شود

۱۳۸۹/۱۰/۱۵ - ۱۶:۱۹:۰۰
کد خبر: ۴۱۶۳
آخر هفته ۱۲ فیلم پخش می‌شود
شبکه‌های سیما روزهای پایانی هفته 12 فیلم سینمایی و تلویزیونی پخش می‌کنند.

به گزارش خبرنگار تلویزیون برنا، شبکه‌های سیما روزهای پایانی هفته 12 فیلم سینمایی و تلویزیونی پخش می‌کنند.

شبکه اول
فیلم سینمایی "مدافع" پنجشنبه 16 دی ساعت 22.
این فیلم درباره شهر بزرگی است که گانگسترها و تبهکاران به انواع خلافکاری‌ها مشغول بوده و بسیاری از افراد پلیس، رشوه خوار و فاسدند. در این بین مردی به نام "آرتور" که از نظر بسیاری از مردم، عقب افتاده است خود را یک ابر قهرمان پنداشته و تلاش می‌کند شهر را از وجود تبهکاران پاک کند.
"مدافع" به کارگردانی پیتر استبینگفر محصول سال 2009 کشورهای آمریکا، انگلیس و کانادا است.

فیلم تلویزیونی "آذر، پایان پاییز" جمعه 17 دی ساعت 15:30.
"آذر، پایان پاییز" داستان آذر و زهره خواهران دوقلویی است که در یک خانواده متدین و مذهبی رشد می‌کنند. اتفاقات این فیلم از سال 1314 مقارن با سال کشف حجاب در دولت رضا خانی آغاز می‌شود و تا پیروزی انقلاب ادامه دارد. دست تقدیر در این دوران آذر را به سمتی می‌کشاند که همگام با همسر و دایی‌اش در مسیر اتفاقات سیاسی و اجتماعی ایران قرار می‌گیرد.
این فیلم با بازی بهناز جعفری، بهروز بقایی و قربان نجفی به کارگردانی سعید ابراهیمی فر و تهیه کنندگی علیرضا سبط احمدی از تولیدات گروه فیلم‌های تلویزیونی شبکه یک سیما است.

شبکه دوم
فیلم تلویزیونی "قند تلخ" جمعه 17 دی ماه ساعت 17:45.
این فیلم داستان نوجوانی به نام پارسا را روایت می‌کند که با وجود مبتلا بودن به دیابت، باید هر روز انسولین تزریق کند. او همراه یک تیم کاراته نوجوانان قرار است به یک اردوی تدارکاتی درخارج از شهر برود. پدر به دلیل بیماری مایل به رفتن او نیست، اما مادرش اصرار دارد که او به زندگی عادی ادامه دهد.
یكتا ناصر، رضا توكلی، رامتین خداپناهی و محسن اشرافی در این فیلم به کارگردانی محمد عرب و تهیه کنندگی اردشیر ایران‌نژاد از تولیدات سال 87 بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی "بهترین بازی دنیا" جمعه 17دی ساعت 23.
در خلاصه داستان فیلم با بازی آرماندلارچ، تام راک و جیمزپکسن آمده است: فرانسیس اوپمت پسر یک خانواده رعیت است که از بچگی به بازی گلف علاقمند بوده و به عنوان پادو در کنار گلف بازان ماهر و متمول کار می‌کند و از این راه بازی را یاد می‌گیرد.
"بهترین بازی دنیا" به کارگردانی بیل پاکسون و تهیه کنندگی دیویدبلاکر محصول آمریکا در سال 2005 ساخته شده است.

شبکه سوم
فـیلـم سینمایی "نابودگر4" پنجشنبه 16 دی ساعت 24.
"نابودگر4" درباره یک جنایتکار به نام رایت بوده که به سرطان لاعلاج مبتلا است و موافقت می‌کند تا دکتر کاگان برای پژوهش از بدن او استفاده کند. در حمله اسکارنت به زمین که صرفاً جان کان زنده می‌ماند پی می‌برند که ترمیناتورT800 جدید برای حمله به کار گرفته شده است.
کریستین بل، سام ورتینگتون و آنتونی یل چین در این فیلم به کارگردانی مک گینـتی محصول سال 2009 کشور آمریکا به ایفای نقش پرداختند.

فیلم سینمایی "شی نو بی" جمعه 17 دی ساعت 10:15.
این فیلم محصول چین در 2007 مربوط به گذشته‌های بسیار دور و مردمانی است که در هنرهای رزمی بسیار توانا و ماهر بودند. به این گروه از مردمان شی نو بی می‌گفتند. علاقه زنی از این قبیله به یک مرد از قبیله دیگر که دشمن هم محسوب می‌شدند باعث مبارزه بین این دو گروه می‌شود.

فیلم سینمایی "چاشنی بمب" جمعه 17 دی ساعت 14:45.
در خلاصه داستان فیلم با بازی راندال باتینکوف و الیزابه برکلی آمده: یک بمب به دفتر حقوقی در یک برج تحویل داده می‌شود و 15 نفر از شیفت شب و مسوولشان را به کشتن می‌دهد. یکی از بازرسان موفق می‌شود شواهدی از سازنده بمب به دست آورد.
این فیلم محصول سال 2003 آلمان و آمریکا به کارگردانی جاناتان فرید من ساخته شده‌است.

شبکه چهارم
فیلم سینمایی "گرگ‌های واشنگتن" پنجشنبه 16 دی ساعت 15:40.
این فیلم درباره آلبرتو و میگوئل، دوستانی است که با یکدیگر یک رستوران را اداره می‌کنند. البرتو و میگوئل با وجود این اختلافات شدیدی هم دارند. تا آنکه یکی از دوستان آنها به نام کلودیو، پول‌هایی را که از راه سرقت ماشین و کلاهبرداری بدست آورده به امانت به میگوئل و آلبرتو می‌سپارد و میگوئل با استفاده از این فرصت نقشه خود را عملی می‌کند.
خاویر باردم، ادوارد فرناندز، ارنستو آلتریو، آلبرتوسن خوان و خوزه سانچو در "گرگ‌های واشنگتن" به کارگردانی ماریو باروسو محصول سال 1999 اسپانیا به ایفای نقش پرداختند.

فیلم سینمایی "جنایت کسب و کار ماست" جمعه 17دی ساعت 20:30.
این فیلم درباره خانم برسفرد زن با فراست و علاقمند به حل معماهای پلیسی است که خود را درگیر ماجرای یک جنایت می‌کند.
کاترین فرات در "جنایت کسب و کارماست" به کارگردانی پاسکال توماس محصول سال 2008 فرانسه به ایفای نقش پرداخته است.

شبکه تهران
فیلم سینمایی "طوفان کامل" 30 دقیقه بامداد روز جمعه 17 دی.
این فیلم درباره بیلی تاین ناخدای ماهر و كاركشته یك كشتی ماهیگیری است که چند وقتی است نتوانسته به اندازه كافی صید كند و از سوی صاحب كشتی تهدید می‌شود كه در صورتی كه به همین رویه ادامه دهد، كارش را از دست خواهد داد. بیلی تصمیم می‌گیرد به سرعت، دوباره عازم دریا شود و این بار هر طور شده با دست پر بازگردد.
جرج كلونی، مارك والبرگ، دایان لین و جان سی ریلیدر در "طوفان کامل" به کارگردانی ولفگانگ پیترسون محصول سال 2000 کشورهای آمریکا و آلمان در ژانر ماجراجویی، درام، حادثه‌ای و مهیج بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی "مسافرین زندگی" ساعت 13:30 روز جمعه 17 دی.
درخلاصه داستان فیلم با بازی ارین كوترل، لوگان بارسلومیو و ویلیام مورگان شپرد آمده: میسی پس ازدواج با ویلی، راهی سفر جنوب می‌شود تا دركنار هم در مزرعه‌ای به دامپروری بپردازند. گروهی از دزدان در طی مسیر قصد حمله به آن‌ها را دارند كه ویلی با نمایش دادن اسلحه‌اش آن‌ها را دور می‌نماید. میسی كه باردار شده نگران این است كه ویلی از شنیدن این خبر خوشحال نشود. میسی در شهر با پسركوچكی به نام جف آشنا می‌شود، ولی نمی‌داند كه برادر او سانی یكی از گروه راهزنان است.
"مسافرین زندگی" محصول سال 2005 آمریکا در ژانر درام و وسترن به کارگردانی مایكل لندن جی آر ساخته شده است.

سیمای استان‌ها
فیلم سینمایی "رالی" جمعه 17 دی ساعت 13:30.
این فیلم درباره زن و شوهری است که در مسابقه رالی معلولین کشور شرکت می‌کنند اما در این رالی با مشکلات و دسیسه‌های بسیاری مواجه می‌شوند.
حسن جوهرچی و فرهاد بشارتی در "رالی" به کارگردانی افشین اربابی در ژانراجتماعی بازی کرده‌اند.

نظر شما