شاه‌آبادی:

دنبال نگاهی فراگیر به حوزه هنر در سراسر كشور هستیم

۱۳۸۹/۱۰/۱۵ - ۱۸:۳۷:۰۰
کد خبر: ۴۲۲۷
دنبال نگاهی فراگیر به حوزه هنر در سراسر كشور هستیم
معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به دنبال نگاهی فراگیر به حوزه هنر در سراسر كشور هستیم كه این مهم با هماهنگی مدیران كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استانها با معاونت امور هنری میسر خواهد شد.
به گزارش سرویس فرهنگ‌وهنر برنا، این مطلب را حمید شاه آبادی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور هنری در دومین نشست از سلسله نشست های منطقه ای ادارات كل فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاكید بر نگاهی فراگیر به حوزه هنر به عنوان یك سیاست كلی اظهار کرد: هدف این است كه فعالیت های امور هنری به عموم خانواده ها و عموم مردم جامعه تعقل داشته باشد و هر چقدر به این هدف نزدیك شویم در مسیر درست و همگام با این سیاست كلی حركت كرده ایم.

شاه‌آبادی سمت و سوی حركت مدیران ستادی معاونت امور هنری را سیاست گذاری و برنامه ریزی دانست و گفت: بر این اساس اگر قرار باشد نقشه ای را ترسیم كرد آنچه به این نشست مربوط می شود تقویت انجمن های هنری در استانها و شهرستان ها خواهد بود و ماحصل این نشست باید به فعالیت انجمن ها كمك كند.

در ادامه این نشست معاون امور هنری به تبیین موضوع تنظیم تفاهم نامه سال 89 و برگزاری هفته های هنری استانها پرداخت.

دومین نشست منطقه ای ادارات كل فرهنگ و ارشاد اسلامی با مدیریت مشاور برنامه ریزی و نظارت معاون امور هنری و ارائه سرفصل برنامه ها آغاز به كار كرد. در ابتدا هریك از مدیران كل پنج استان مذكور برنامه های گذشته، مشكلات پیش رو و راهكارهای حل مشكلات را به همراه برنامه های هنری آینده استان ارائه دادند تا به تبعیت آن مدیران كل زیر مجموعه معاونت امور هنری نیز برنامه های خود را در جهت رفع موانع موجود ارائه بدهند.

بنا بر این گزارش، سومین جلسه از این نشست روز دوشنبه 20 دی ماه با حضور استان‌های چهارمحال بختیاری، كهكیلویه و بویراحمد، لرستان، كردستان، كرمانشاه و ایلام برگزار خواهد شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز