در مراسم افتتاحیه عنوان شد

مومنی: دبیرخانه جشنواره تجسمی جوان دائمی می‌شود

۱۳۸۹/۱۰/۱۵ - ۲۰:۴۶:۰۰
کد خبر: ۴۲۶۹
مومنی: دبیرخانه جشنواره تجسمی جوان دائمی می‌شود
رئیس حوزه هنری از دائمی بودن دبیرخانه جشنواره تجسمی جوان خبر داد و گفت: استادان مجرب ما در شهرستان‌ها با جوانان جلساتی خواهند داشت تا آثار آنان مورد نقد و بررسی قرار گیرد.

 به گزارش خبرنگار تجسمی برنا، محسن مومنی رئیس حوزه هنری در مراسم افتتاحیه پنجمین جشنوراه هنرهای تجسمی جوان گفت: کیفیت آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه، فوق تصور ما بود و ما انتظار آن را نداشتیم. به نظر می‌رسد جوانان هنرمند ما پیشرفت‌های خوبی در خلق آثار هنری داشتند.

وی افزود: هنرمندان شهرستانی حضور خوبی در این جشنواره داشتند و توانستند برتری خود را نشان دهند. این موضوع نشان‌دهنده آن است که جوانان هنرمند ما حضور مستمری در عرصه‌ هنر دارند.

مومنی از دائمی بودن دبیرخانه جشنواره تجسمی جوان خبر داد و گفت: در این راستا، استادان مجرب ما در شهرستان‌ها با جوانان هنرمند جلساتی خواهند داشت تا کارهای آنان نقد و بررسی شود و از این طریق، در طول سال با هنرمندان جوان ارتباط خواهیم داشت.

وی ادامه داد: امیدواریم با همکاری نهادهای دیگر برای فروش آثار این هنرمندان نیز شرایط مساعدی فراهم شود و آثار برای فروش در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد.

رئیس حوزه هنری درباره آثار به نمایش درآمده در بخش هویت این جشنواره ابراز کرد: هنرمندان معمولا بیشتر به تکنیک آثار می‌پردازند و در مراحل بعد به مسائل مفهومی و هویتی می‌پردازند.

پنجمین جشنواره هنرهای تجسمی جوان تا 4 بهمن‌ماه در موسسه صبا برپاست.

نظر شما