در دیدار هنرمندان با معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان مشخص شد

تشریح ابعاد جنگ نرم دشمنان برای فتنه انگیزی

۱۳۹۰/۰۴/۱۳ - ۱۴:۵۱:۵۲
کد خبر: ۶۰۹۵۸
تشریح ابعاد جنگ نرم دشمنان برای فتنه انگیزی
معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت:پس از جنگ تابستان2006 مشخص شد پیروزی نظامی برجبهه مقاومت منتفی است. پس از آن شاهد فتنه‌انگیزی اسراییل و آمریکا علیه بیداری اسلامی هستیم.
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر برنا، سید هاشم صفی الدین معاون دبیرکل حزب الله لبنان در دیدار به هنرمندان بسیجی حاضر در دومین اردوی راهیان نور مقاومت اظهار داشت:در نگاه اول ممکن است با ورود به لبنان و مشاهده ی برخی ظواهر مخالف با شریعت اسلامی تصور شود که تاثیرات فرهنگی مقاومت اسلامی ناچیز است اما اگر کسی اندک آشنایی با ترکیب متنوع فرهنگی طوائف 18 گانه این کشور داشته باشد از این که حزب الله توانسته چنین قدرتی در دل چنین تنوعی باز آفرینی نماید شگفت زده می شود و بنابر این باید گفت که معجزه حزب الله تاثیرگذاری در چنین وضعیت خاصی است.

وی افزود:امروز مقاومت اسلامی یک عقیده ثابت در دل اکثر علاقه مندان به لبنان از طوائف مختلف است و چنین کاری جز در سایه تبعیت از "ولایت فقیه" برای مقاومت اسلامی حاصل نشده است .

صفی الدین با اشاره به این که قبل از جنگ سی و سه روزه آزادی قدس برای ما یک آرزو و یک احتمال قوی بود اظهار داشت: بعد از پیروزی در این جنگ برای همه ما یقین ایجاد شده که اسرائیل نابود شده و در حال فرو ریختن است.

وی با اشاره به فرمایشان مقام معظم رهبری در زمینه جنگ نرم گفت: همانطوری که رهبر امت اسلامی اشاره کردند امروز بزرگترین دغدغه ما مبارزه با این جنگ روانی است و مشخص ترین کاری که در این زمینه پی گرفته ایم آن است که بتوانیم پیوند بین نسل های مقاومت را برقرار کنیم و نگذاریم مرور زمان مقاومت را برای نسل های بعدی کمرنگ کند.

وی با اشاره به این که در جنگ سی و سه روزه برخی پدرها و پسرها باهم در صحنه می جنگیدند تصریح کرد:ما در کشوری زندگی می کنیم که تاریخش تحریف شده و فرانسویان استعمار گر در مقابل قیام مردم غیور لبنان مظلوم معرفی شده اند و در چنین فضایی بیم آن می رود که روزی همه جهادها و فداکاری های مقاومت نیز وارونه جلوه داده شود و به همین خاطر به موازات نبرد امنیتی و اطلاعاتی سنگینی که به رژیم صهیونیستی ادامه می دهیم در صدد مبارزه فرهنگی و هنری با چنین دروغ هایی هستیم.

معاون دبیرکل حزب الله با اشاره به وقایع اتفاق افتاده در سال های اخیر در کشورهای حامی مقاومت اظهار داشت: تفرقه انداختن در میان شیعه و سنی،ایجاد شکفاف های سیاسی و فتنه های مختلف واکنش طبیعی جبهه استکبار در مقابل شکست های مفتضحانه است و در جدیدترین تحلیل هایی که ارائه شده ،مجلات غربی اذعان کرده اند که با وجود مبارک امام خامنه ای نمی توانند در مقابل بیداری اسلامی و مقاومت کاری کنند و به همین دلیل مهمترین قدر شناسی ما در وادی مبارزه با جنگ نرم صیانت از جایگاه ولایت فقیه است.

گفتنی است در این دیدار هنرمندان بسیجی نیز در فضایی صمیمانه با حجت الاسلام سید هاشم صفی الدبن به گفتگو نشسته و با گرامی داشت یاد و خاطره "ابوذر غفاری" اولین پیام آور ولایت امیرمومنان در لبنان ، به ارائه نظرات خود برای همکاری های فرهنگی هنری بین هنرمندان متعهد ایرانی و هنرمندان جبهه مقاومت و بیداری اسلامی پرداختند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز