آزیتا حاجیان:

جشنواره فیلم کودک یک ضرورت غیر قابل کتمان است

۱۳۹۰/۰۶/۲۸ - ۱۸:۳۵:۰۳
کد خبر: ۷۷۴۳۲
جشنواره فیلم کودک یک ضرورت غیر قابل کتمان است
آزیتا حاجیان بازیگر و کارگردان سینما ، تئاتر و تلویزیون درباره برگزاری جشنواره گفت: جشنواره فیلم کودک عامل ارتباط فرهنگی بین کودکان و فیلمسازان است.

به گزارش سرویس فرهنگ وهنر برنا به نقل از روابط عمومی جشنواره کودک و نوجوان ،
 این بازیگر تصریح کرد : من در دوره های مختلفی از جشنواره فیلم کودک به عنوان داور یا بازیگر حضور داشته ام و برگزاری جشنواره یک فرصت مناسب و نشاط انگیز برای کودکان است تا بتوانند فیلم های مورد علاقه خود را ببینند. نکته قابل توجه این است که جدای از زمان برگزاری جشنواره ، در طول سال برای سینمای کودک، مخاطبان کودک و اکران فیلم های این ژانر چه کارهای انجام داده ایم. توجه به سینمای کودک باید در طول سال تداوم داشته باشد.
بازیگر فیلم دزد عروسکها ضمن اشاره به ضرورت تولید فیلم های جذاب و مفرح برای کودکان، خاطر نشان کرد: مسئولان برگزاری جشنواره باید با یک برنامه ریزی دقیق شرایطی را فراهم کنند که فیلم های ایرانی و فیلمهای منتخب بخش بین اللمل جشنواره مجال اکران عمومی یابند در غیر این صورت مخاطبان سینمای کودک فقط محدود به زمان برگزاری جشنواره کودک می شوند. برگزاری جشنواره در اصل ارتباطی فرهنگی و چند جانبه بین کودکان و فیلم سازان ایرانی و خارجی است و با اکران این ارتباط تداوم پیدا می کند.
این بازیگر در مورد شعار جشنواره مبنی بر ایجاد امید و زندگی در نوجوانها و تاثیرات آن گفت : امید بخشی باید جنبه واقعی داشته باشد. با تولید فیلم هایی که مشکلات و مسائل کودکان و نوجوانان را نشان می دهد و کارگردان در این آثار مخاطبان این گروه سنی را به تلاش و مشارکت جمعی در فعالیتهای اجتماعی دعوت می کند می توان به تاثیرات مثبتی دست یافت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز