آخرین مهلت ارسال آثار به بخش مسابقه فیلمنامه نویسی جشنواره فیلم کودک

۱۳۹۰/۰۶/۲۸ - ۲۰:۳۴:۴۶
کد خبر: ۷۷۴۵۸
آخرین مهلت ارسال آثار به بخش مسابقه فیلمنامه نویسی جشنواره فیلم کودک
 فیلمنامه نویسان سینمای کشور تا ۱۶ مهرماه سال جاری فرصت دارند تا آثار خود را به بیست و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان ارایه دهند.

به گزارش  سرویس  فرهنگ و هنر  برنا به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم کودک، محمود افسریان دبیر هیات انتخاب و داوری بخش مسابقه فیلمنامه نویسی گفت : امسال برای دومین بار بخش مسابقه فیلمنامه نویسی با موضوع کودک و نوجوان برگزار می شود و این مسابقه برخلاف سال قبل که آثار کوتاه را نیز شامل می شد تنها مربوط به فیلمنامه ها و طرح های بلند سینمایی می شود.
وی ادامه داد: ارایه سه نسخه از فیلمنامه یا طرح و سه نسخه خلاصه سه صفحه ای به همراه سی دی متن اثر برای حضور در این بخش الزامی است و فیلمنامه نویسان می توانند آثار خود را به معاونت فرهنگی بنیاد سینمایی فارابی و یا دبیرخانه دائمی جشنواره فیلم کودک در اصفهان ارایه کنند.

افسریان تجربه برگزاری این بخش را در سال گذشته مثبت ارزیابی کرد و افزود: از میان آثار برگزیده سال گذشته دو فیلم کودک و نوجوان تولید شد که در جشنواره بیست و پنجم به روی پرده می روند. قطعا این روند در ادامه نیز باعث افزایش کیفیت فیلمنامه ها خواهد شد.
دبیر هیات انتخاب و داوری بخش مسابقه فیلمنامه نویسی جشنواره فیلم کودک اعلام کرد که به زودی اعضای این هیات را از طریق روابط عمومی جشنواره معرفی خواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز