در دیدار وزیر آموزش عالی مصر:

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: آرمان مردم فلسطین جدی تر حمایت شود

۱۳۹۰/۰۸/۰۶ - ۱۳:۵۹:۱۰
کد خبر: ۸۴۲۲۸
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: آرمان مردم فلسطین جدی تر حمایت شود
دکتر حسینی گفت : پیوندهای فراوان تاریخی و علاقه مندی مردم دو کشور به اهل بیت(ع) می تواند آغازگر فصلی جدید در روابط دو کشور باشد.

به گزارش سرویس فرهنگی برنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دکتر حسینی گفت: فاصله گرفتن از رژیم صهیونیستی خواست حقیقی مردم مصر است و اکنون زمان آن فرا رسیده است که مصر نقش اصلی خود را در دنیای اسلام بازی کند و از آرمان مردم فلسطین حمایت جدی تری به عمل آورد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به سفر چندی پیش هیاتی از هنرمندان؛بازیگران و نویسندگان مصری به ایران گفت : مبادلات فرهنگی بین دو کشور باید هر چه سریعتر افزایش یابد.
وزیر آموزش عالی و تحقیقات مصر نیز در این دیدار با تاکید برضرورت گسترش روابط دو کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران بازیگر مهم منطقه است ومصرخواهان توسعه روابط در همه زمینه هاست.
معتز خورشید همجنین با اشاره به پیشرفت های ایران در حوزه های مختلف علمی گفت: یقینا دستیابی به این سطح از علم و تکنولوژی درجمهوری اسلامی ایران باعث افتخار و به نفع دنیای اسلام است.
وزیر آموزش عالی و تحقیقات مصرهمچنین تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در زمینه آموزش عالی دستاوردهای شگفت انگیزی دارد که مصر تمایل دارد از این تجربیات استفاده کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز