همایون شجریان به دیدن نمایش «سنگ‌ها در جیب‌هایش» می‌رود

۱۳۹۲/۰۸/۰۱ - ۱۲:۵۳:۳۱
کد خبر: ۱۴۵۴۴۲
همایون شجریان به دیدن نمایش «سنگ‌ها در جیب‌هایش» می‌رود
همایون شجریان چهارشنبه، اول آبان ماه، به دیدن نمایش «سنگ‎ها در جیب‌هایش»، کاری از پارسا پیروزفر، می‌رود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر، نمایش «سنگ‌ها در جیب‌هایش»نوشته مری جونز -بازیگر و نمایش‌نامه‌نویس ایرلندی- تا کنون میزبان هنرمندانی چون اصغر فرهادی، باران کوثری، حبیب رضایی، حامد بهداد، نیکی کریمی، فاطمه معتمد آریا، تهمینه میلانی، پگاه آهنگرانی، رامبد جوان، نگار جواهریان، لیلی رشیدی، امیر اثباتی، ستاره اسکندری، لادن مستوفی، هومن سیدی و بهمن فرمان آرا بوده است.

نمایش پر مخاطب «سنگ ها در جیب هایش»داستان دو هنروری است که با بازی در نقش های متفاوتی از یک فیلم هالیوودی (در مقام کارگردان، سیاهی لشگر، دستیار کارگردان و...) تضاد آشکار میان زندگی واقعی با فضاسازی فیلم را نشان می دهند.
پیروزفر در این نمایش در کنار رضا بهبودی به ایفای نقش می پردازد. همچنین آتوسا قلم‌فرسایی طراحی صحنه و لباس، بهاره مصدقیان منشی صحنه، حسن طاهری عکاس، آرش فصیح دستیار کارگردان و محمود امید علی مدیر صحنه این اثر نمایشی هستند.

گفتنی است، نمایش«سنگ ها در جیب هایش»هر شب ساعت 19:30 در سالن استاد ناظر زاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

علاقه مندان به تماشای این آثار نمایشی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه بلیط، به سایت www.tamashakhaneh.ir/ticket مراجعه و یا با شماره های 88814115 و 88814116 تماس حاصل فرمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز