خبرگزاری برنا گزارش می دهد:

فرهنگسرای نیاوران میزبان”لالایی ها و دروغ ها” شد

۱۳۹۲/۱۲/۰۷ - ۱۴:۲۳:۵۳
کد خبر: ۱۶۹۶۷۴
فرهنگسرای نیاوران میزبان”لالایی ها و دروغ ها” شد
نمایش عروسکی ˝لالایی ها و دروغ ها˝ به کارگردانی ندا ایزدی، ویژه کودک و نوجوان در تالار گوشه فرهنگسرای نیاوران روی صحنه رفت.

نمایش عروسکی "لالایی ها و دروغ ها" به کارگردانی ندا ایزدی، ویژه کودک و نوجوان در تالار گوشه فرهنگسرای نیاوران روی صحنه رفت.
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این نمایش که براساس داستان "دریا پری، کاکل زری" نوشته گلی ترقی شکل گرفته، اثری عروسکی و موزیکال با بهره گیری از تکنیک سایه است. این نمایش با روایت داستانی گویا و ساده و با تصویرسازی، باعث ارتباط موثر مخاطبان با نمایش می شود.
عروسک گردان ها و صداپیشگان این نمایش عبارتند از: پدیده امیری، بیتا بهارلو، فرزانه شکوهی، محسن صادقی، مهسا زهیری، ندا وفایی و سجاد هاشمی. همچنین مجید محمدی و روشنک مرادی (نویسندگان)، آرش عزیزی (مشاور کارگردان)، نسیم یاقوتی (طراح تکنیک)، صبا مولودی، گلنوش طاهری، بیتا بهارلو، نسیم نادعلی، ندا ایزدی (ساخت عروسک)، بهزاد بختیاری (آهنگساز) و متین اسماعیلی، امیر صدیقیان و نغمه مرادآبادی (نوازندگان) دیگر عوامل این نمایش هستند.
گفتنی است، "لالایی ها و دروغ ها" به کارگردانی ندا ایزدی از 1 تا 25 اسفندماه هر روز ساعت 18 در تالار گوشه فرهنگسرای نیاوران به صحنه می رود.


نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز