اجرای نمایش ˝کلوچه دارچینی˝ تمدید شد

۱۳۹۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۵۴:۰۲
کد خبر: ۱۸۵۸۴۰
اجرای نمایش ˝کلوچه دارچینی˝ تمدید شد
نمایش کلوچه دارچینی به دلیل استقبال خانواده ها و مدارس و مهدهای کودک تا 2 خرداد 1393 در مرکز تولیدتئاتر کانون پرورش فکری کودک و نوجوان روی صحنه خواهد بود.

اجرای نمایش "کلوچه دارچینی" کار مریم کاظمی که قرار بود در هفته جاری به اجرای خود پایان دهد، به دلیل استقبال خانواده ها و مدارس و مهدهای کودک تا 2 خرداد 1393 در مرکز تولیدتئاتر کانون پرورش فکری کودک و نوجوان روی صحنه خواهد بود.

کلوچه دارچینی نوشته دیوید وود با ترجمه سید حسین فدایی حسین به ماجرای یک کلوچه دارچینی تازه پخته شده می پردازد که در یک آشپزخانه با ساکنان کابینت دوست می‌شود و در ضمن مبارزه با موش، می تواند دارویی برای سلامتی کوکوی ساعت پیدا کند.

در این نمایش حسین محب اهری، جواد زیتونی، مریم کاظمی، آنا نمکچیان، سعید عابدی، مهراد زمانی، مریم الهامیان، حسام کلانتری، حسین صفا،شیما میرمهدی، عماد سالکی، پریسا فلاح زاده، حمید فتوحی و احمد دهقان ایفای نقش می‌کنند.

طراحی صحنه این نمایش را رضا مهدیزاده، موسیقی را فرید نوایی، طراحی وساخت عروسک را سهیلا باجلان، طراحی گریم و کلاه گیس را افسانه قلی زاده، طراحی لباس را زهرا بداغ آبادی و طراحی پوستر و بروشور را پریسا فلاح زاده و عماد سالکی و عکس را سیامک زمردی مطلق برعهده دارند. در گروه کارگردانی نیز مهراد زمانی، مریم الهامیان، بهروزمهرعلیان، مهری کشوری، حسین صفا، محمدرضا خادمی و عماد جاویدپور همکاری دارند.

این نمایش شاد و موزیکال صبح ها ویژه مدارس و مهدهای کودک و بعد از ظهرها ساعت 18 برای عموم مخاطبان روی صحنه می‌رود و علاقه مندان می‌توانند از طریق شماره تلفن 09357408597 نسبت به هماهنگی اجرا و رزرو بلیط اقدام کنند.

نظر شما