اجرای «ملاقات بانوی سالخورده» به استاد فناییان تقدیم شد

۱۳۹۳/۰۷/۲۷ - ۱۲:۵۱:۵۷
کد خبر: ۲۳۰۱۳۲
اجرای «ملاقات بانوی سالخورده» به استاد فناییان تقدیم شد
اجرای نمایش «ملاقات بانوی سالخورده» به استاد تاجبخش فناییان تقدیم شد.

به گزارش خبرگزاری برنا،سالن اصلی تاترشهر میزبان مهمانان بسیاری بود که به «ملاقات بانوی سالخورده» آمده بودند. در این میان حضور دکتر تاجبخش فناییان، استاد دانشکده هنرهای زیبا که بیشتر اعضای گروه از شاگردان او بوده‌اند نقطه عطف این اجرا بود.

هادی حجازی فر، کارگردان نمایش «ملاقات بانوی سالخورده» در پایان این اجرا ضمن تشکر از همه مهمانان و تماشاگران حاضر در سالن، گفت: امشب فردی در جمع ما حضور دارد که همه اعضای این گروه از سال‌های دور افتخار شاگردی او را داشته‌اند و برای همه حضور ایشان در این نمایش افتخار بزرگی است.

حجازی‌فر سپس اجرای این شب را به استاد تاجبخش فناییان تقدیم کرد. شهرام زرگر، سعید بشیری و مسعود سخایی از دیگر مهمانان این شب بودند.

نمایش «ملاقات بانوی سالخورده» نوشته فردریش دورنمات، با طراحی و کارگردانی هادی حجازی‌فر ساعت 19 در سالن اصلی تئاترشهر روی صحنه می‌رود. این نمایش در فضایی متفاوت، اثر مشهور «فردریش دورنمات» را روایت می‌کند. داستان در شهری به نام گولن می‌گذرد که ساکنانش در فقر به سر می‌برند تا اینکه یکی از شهروندان قدیم آن به نام کلارا زاخاراسیان که بانویی پیر و متمول است بعد از سالها به این شهر باز می‌گردد. مردم تصمیم می‌گیرند از او برای آبادانی شهر کمک مالی بگیرند. کلارا می‌پذیرد با این شرط که پول می‌دهد اما در عوض از مردم عدالت را می‌خرد.

محمد صادق ملک (ملکی)، آرش (علی) فلاحت پیشه، پریناز لطف‌اللهی، فرهاد تفرشی، علیرضا مدنی، محمد بابایی، امیر ذکی‌پور، محمد عسکری، مینا درودیان، مینا شجاعیان، محمد روشنی، حسن زارع و بهناز نادری بازیگران این نمایش هستند و مهرسان صفاریان، حامد ذبیحی، حامد جعفری‌کیا، حسین دیوان، سجاد هاشمی، سینا رستگاری، سعیده رمضان زاده، شیما عرب، مژگان حسینی، نگین کشفی و لیلا احمدی به عنوان عروسک‌گردان در این نمایش حضور دارند.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از: شعله محمدی (بازنویسی)، نازیلا نوری‌شاد (مدیر هنری، طراح و سرپرست ساخت عروسک‌ها)، بهناز نادری (دستیار کارگردان، برنامه‌ریز و ترانه‌سرا)، مژگان عیوضی (طراح لباس)، افسانه قلی‌زاده (طراح گریم)، رضا خضرایی (طراح نور)، کوروش سروش (موسیقی)، مهدی طلاجوی (عکاس)، امید رضوانی (طراح پوستر و بروشور) و امیر ‌موسی‌کاظمی (روابط عمومی).

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز