تعزیه خوانان برتر به روی صحنه می روند

۱۳۹۳/۰۸/۲۸ - ۱۶:۱۰:۴۸
کد خبر: ۲۳۸۵۵۸
تعزیه خوانان برتر به روی صحنه می روند
مراسم تعزیه خوانی تعزیه خوانان برتر کشور حاج صادق نجفی، استاد رضا حیدری و سید محسن هاشمی از یکشنبه 2 آذر، به مدت پنج شب در بلوار میرداماد تهران برپا می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا،حاج صادق نجفی (صدرا)، سرپرست گروه تعزیه خوانان و هیئت محبان فاطمه زهرا (س) با اعلام این خبر گفت: مراسم تعزیه خوانی سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) از یکشنبه 2 آذر، به مدت پنج شب از ساعت 19 در بلوار میرداماد، نبش خیابان شمس تبریزی برگزار می شود.

وی افزود: قرار به طور مستمر به مناسبت های مختلف تعزیه خوانی در اقصی نقاط تهران برپا شود، با برپایی این تعزیه خوانی مردم از نزدیک به صورت سمعی و بصری واقعه عاشورا را لمس می کنند.

سرپرست گروه تعزیه خوانی با اشاره به پنج شبی که مراسم تعزیه خوانی اجرا می شود، افزود: در شب اول آئیین تعزیه خوانی شهادت حضرت مسلم ابن عقیل (ع) و شب دوم، تعزیه خوانی حضرت حربن یزید ریاحی اجرا می شود.

وی به دیگر مراسم اشاره کرد و افزود: مجلس تعزیه خوانی شهادت حضرت علی اکبر (ع) سه شنبه 4 آذر و مراسم شهادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) نیز چهارشنبه اجرایی می شود. شب پنجم، مصادف با سالروز شهادت حضرت رقیه (س) تعزیه بازار شام و شهادت حضرت خوانده می شود.

نجفی در پایان یادآور شد: استادرضا حیدری، سیدمحسن هاشمی، استاد مرتضی صفاریان، کربلایی داوود آبایی، حاج مرتضی شاه حسینی، کربلایی نقی بیاتی، کربلایی نعمت فضلی خانی، عباس کاووسی، کربلایی یوسف شاه حسینی و کربلایی محمود نوروزی از تعزیه خوانان، فرامرز و فرهاد زمانی و امیر حسین پارسا موزیک تعزیه را اجرا می کنند.

مراسم تعزیه خوانی سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) از یکشنبه 2 آذر به مدت پنج شب، از ساعت 19 در بلوار میرداماد، نبش خیابان شمس تبریزی برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز