نمایش «دربسته» افتتاح شد

۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۸:۴۰:۵۴
کد خبر: ۲۶۵۰۱۴
نمایش «دربسته» افتتاح شد
نمایش «دربسته» با حضور هما خاکباش بازیگر پیشکسوت تلویزیون و تئاتر افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، نمایش «دربسته» که از تاریخ 3 اسفند ماه اجرا خود را در تماشاخانه سه نقطه آغاز کرده درمراسم افتتاحیه میزبان هما خاکپاش بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون بود.

هما خاکپاش پس از صحبت در مورد تله فیلم جدید خود و تشکر از گروه نمایش، زنگ افتتاح نمایش را به صدا در آورد. نمایش «دربسته» از تاریخ 3 اسفند لغایت 22 اسفند ماه هر شب به غیر از شنبه ها ساعت 18 در تماشاخانه سه نقطه سالن زنده یاد خسرو شکیبایی روی صحنه می رود.

شهاب الدین سرخیل، تهیه کننده نمایش «در بسته» برای سه روز اول اجرا خود برای دانشجویان 50 درصد تخفیف در نظر گرفته است. حمیدرضا لازمی، مریم امینی، مینا محب زاده، سعید بیگی به عنوان بازیگر در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

همچنین شهاب الدین سرخیل تهیه کننده، سعید بیگی دستیار کارگردان، محمدمهدی امینی مدیر فنی و طراح نور، مریم امینی طراح صحنه و لباس، مینا محب زاده طراح گریم، محمد رضانژاد مدیر صحنه، محسن رضایی مشاور رسانه ای، مصطفی تقوی طراح پوستر و بروشور، صفورا نراقی عکاس، تهران تئاتر تبلیغات مجازی و محمد حق جو ارنیکا تئاتر به عنوان مدیرروابط عمومی با این گروه همکاری می کنند.

در خلاصه نمایش آمده است: گارسین، اینه و استله به خاطر گناه هایی که انجام داده اند به جهنم آورده شده اند. در ابتدا فکر می کنند که قرار است آنها را شکنجه دهند و منتظر شکنجه گر هستند اما می فهمند که شکنجه گری در کار نیست و قرار است هر کدام شکنجه گر یکدیگر باشند.

تماشاخانه سه نقطه در میدان ولی عصر، بلوار کشاورز، بعد از خیابان فلسطین خ کبکانیان، نبش کوچه مرتضی‌زاده، پلاک ۱۰ و 12 واقع شده است.

نظر شما