توسط رهام مخدومی در تماشاخانه سنگلج

اجرای ˝معرکه اهل طرب˝ به رحمت امینی تقدیم شد

۱۳۹۰/۰۱/۲۶ - ۱۸:۳۹:۰۰
کد خبر: ۳۶۵۹۰
اجرای ˝معرکه اهل طرب˝ به رحمت امینی تقدیم شد
پنجشنبه گذشته (25 فروردین) گروه نمایش زندگی، هفتمین اجرای خود را در سال جدید به رحمت امینی تقدیم کرد.
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر برنا، پنجشنبه گذشته نمایش "معركۀ اهل طرب" در یکی از شلوغ ترین اجراهایش، میزبان رحمت امینی،نمایشنامه نویس، کارگردان، مدرس دانشگاه و مدیر گروه تئاتر دانشكده هنر و معماری بود که مخدومی، کارگردان نمایش پس از اتمام کار با حاضرشدن روی صحنه اعلام کرد: اجرای امشب را با اجازه تمام بزرگان و پیشکسوتان و بازیگران گروه، به استادم که در دوران تحصیلات دانشگاهی از او بسیار آموختم،تقدیم می کنم؛دکتر رحمت امینی.

امینی نیز با حضور در پشت صحنه،ضمن اعلام خسته نباشد به بازیگران و سایر عوامل،از اجرای خوب و گرم این گروه نمایشی تقدیر کرد و موفقیت آنها را در به روی صحنه آوردن یک کمدی سیاه بازی پرمخاطب تبریک گفت.

"معركۀ اهل طرب" از پنجم اسفندماه 89 اجراهایش را در سنگلج آغاز کرد که به دلیل استقبال گسترده تماشاگران از آن، با شروع سال نو اجراهایش تا دوم اردیبهشت ماه 90 تمدید شد.

در این نمایش سامان دارابی، میثم یوسفی، گیتا بهادری، بهنام شرفی، حامد مرادی،مهدی زمین‌پرداز و ژاكلین آواره بازی می‌كنند.

نمایشنامه "معركۀ اهل طرب" را روح‌الله ایرجی نوشته و دستیار كارگردان آن، امین سالاری، مدیران صحنه:پیام دهكردی،محمد سعادتگو، تنظیم آهنگ‌ها:یاسر بیات و همراهان گروه موسیقی:پرویز داوودی و سروش عادل‌نژاد، منشی صحنه:مهری زندی،طراح نور: بابك شاه‌علیزادگان، طراح پوستر و بروشور:مجید بوربور، تداركات:صادق زارع و عكاس: احسان رأفتی هستند.

این كمدی روحوضی پیش از این موفق شده بود در جشنواره ملی جوان جوایز بازیگری نقش اول زن و نقش دوم مرد را كسب كند.

"معركه اهل طرب" دومین تجربه سیاه‌بازی رهام مخدومی پس از نمایش موفقیت‌آمیز "حقه‌های مبارك" است.

این نمایش همه‌روزه غیر از شنبه‌ها ساعت 19:30 در تماشاخانه سنگلج پذیرای علاقه‌مندان به كمدی‌های سیاه‌بازی است.
نظر شما