سعید بیابانکی در گفت‌وگو با برنا:

یکصد و سومین شب شعر طنز «درحلقه رندان» برگزار می‌شود

۱۳۹۱/۱۲/۱۵ - ۱۷:۲۹:۳۹
کد خبر: ۱۱۵۳۸۱
یکصد و سومین شب شعر طنز «درحلقه رندان» برگزار می‌شود
مجری برنامه در حلقه رندان گفت: یکصد و سومین شب شعر طنز «درحلقه رندان» با موضوع خانواده، یكشنبه 20 اسفند برگزار می‌شود.

در سلسله نشست‌های شب شعر طنز «در حلقه رندان» طنزپردازان تازه‌ترین آثار خود را با موضوع «خانواده» در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی می‌خوانند.

سعید بیابانکی مجری برنامه در حلقه رندان در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر برنا گفت: این شب شعر با موضوع خانواده و با حضور اسماعیل امینی، امید مهدی نژاد، حاج حسین شعبانی و حامد عسگری و بسیاری از شاعران و طنزپردازان کشور برگزار خواهد شد.

سعید بیابانکی با اشاره به این که بیش از دو سال تجربه برگزاری شب شعر "در حلقه رندان" را دارد، گفت: در حلقه رندان موجب همنشینی شاعران و طنزپردازان کشور در هر ماه می‌شود و معمولا شاعران متناسب و به فراخور اتفاقات و مناسبات روز جامعه شعرهای طنز خود را ارائه می‌دهند.

وی افزود: "درحلقه رندان" موجب دور همی ادبی ماهانه شاعران جوان می‌شود و از سوی دیگر این شب شعر انگیزه خودم را هم به عنوان مجری برای به روز کردن اطلاعاتم در حوزه جذب اخبار و اتفاقات طنز بالا برده است. "در حلقه رندان" باعث می‌شود برای آن که بتوانم در میان برنامه‌ها سخنی نغز و شیرین برای مهمانان داشته باشم همیشه پیگیر رویداهای اجتماع باشم تا بتوانم با جملاتی طنز که گویای حال و روز جامعه و شرایط اقتصادی – سیاسی روز است جلسه را مدیریت کنم.

همچنین سعید بیابانکی از چاپ جدیدترین کتاب طنزش با عنوان «ضدحالات» خبر داد که دیروز توسط انتشارات مروارید وارد بازار کتاب شد.

شب شعر در حلقه رندان ساعت 17 روز یک شنبه 20 اسفند، با حضور شاعران و طنازان جوان، در تالار اندیشه، واقع در خیابان حافظ، نبش سمیه، ساختمان حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

نظر شما