در ایام برپایی نمایشگاه کتاب؛

امضای سه تفاهم‌نامه بین نهاد کتابخانه عمومی کشور و مؤسسات فرهنگی

۱۳۹۲/۰۲/۱۳ - ۰۶:۳۰:۳۲
کد خبر: ۱۲۰۱۸۵
امضای سه تفاهم‌نامه بین نهاد کتابخانه عمومی کشور و مؤسسات فرهنگی
نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، سه تفاهم‌نامه با کتابخانه موزه مجلس شورای اسلامی، رادیو معارف و مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور امضا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا، بهروز بلمه کارشناس روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در گفت‌وگو با ستاد خبری بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با بیان این مطلب گفت: نهاد کتابخانه‌های عمومی به منظور همکاری و ایجاد هماهنگی بین نهادها و موسسات فرهنگی کشور با حضور در نمایشگاه کتاب سه تفاهم نامه به امضا می‌رساند. وی افزود: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور سال گذشته تفاهم‌نامه‌های بسیاری را به امضا رسانده که منجر به همکاری‌های موثر و نتیجه بخشی برای ایجاد بستر فرهنگی در جامعه و ارتقای مطالعه مفید در بین دستگاه‌های مختلف در سال91 شد.
 
وی گفت: ساعت 10صبح روز شانزدهم اردیبهشت، همزمان با ششمین روز نمایشگاه، امضای تفاهم نامه بین نهاد کتابخانه‌ها و کتابخانه موزه مجلس شورای اسلامی در غرفه نهاد واقع در شبستان اصلی مصلی انجام می‌شود. بلمه افزود: امضای تفاهم نامه بین نهاد کتابخانه‌های عمومی و رادیو معارف نیز روز هفتم نمایشگاه از ساعت 10 صبح انجام می‌شود.

وی افزود: این تفاهم نامه‌ها به ترتیب در روزهای ششم، هفتم و هشتم نمایشگاه امضا خواهند شد، به این ترتیب کتابخانه مجلس شورای اسلامی، رادیو معارف و مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور طرف‌های دیگران تفاهم نامه‌ها خواهند بود.

بلمه گفت:مراسم امضای تفاهنامه مشترک بین نهاد و مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور هم روز چهارشنبه 18 اردیبهشت همزمان با هشتمین روز نمایشگاه از ساعت 10 صبح در غرفه نهاد در نمایشگاه برگزار می‌شود. بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا 21 اردیبهشت ماه در مصلای امام‌خمینی (ره) برپاست.

نظر شما