خورشیدفر در ‌ گفت‌وگو با برنا:

نشر کانون پرورش فکری سریع‌تر از دیگر ناشران کار می‌کند

۱۳۹۲/۰۲/۱۴ - ۱۳:۵۲:۰۹
کد خبر: ۱۲۰۲۷۷
نشر کانون پرورش فکری سریع‌تر از دیگر ناشران کار می‌کند
امیرحسین خورشیدفر از تألیف آخرین کتابش با عنوان «هنرستان قلب» به سفارش کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان خبر داد و گفت تا پایان تابستان، منتشر می‌شود.

امیرحسین خورشیدفر در گفت‌وگو با خبرنگار ادبی برنا، با بیان این مطلب، گفت: «هنرستان قلب» پروژه‌ای است که به سفارش کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان در دست تألیف دارم و همین روزها به پایان می‌رسد.

وی افزود: این پروژه زیر نظر حمیدرضاشاه آبادی جمع‌آوری می‌شود و در آن، ده‌ها نویسنده بزرگ‌سال مشارکت دارند و حدود دو- سه سال است که این کار آغاز شده و تعدادی از این کتاب‌ها هم تا امروز منتشر و روانه بازار شده‌اند.
 
نویسنده کتاب «زندگی مطابق خواسته تو پیش می‌رود» گفت: این کتاب، داستانی سرگرم‌کننده دارد و  داستان در فضایی اقلیمی روایت می‌شود. رمان ماجرای چند پسر نوجوان دبیرستانی را روایت می‌کند که از شهرستان آمده‌اند و در دبیرستان تجسمی تهران حوالی خیابان پیچ شمیران درس می‌خوانند.
 
با توجه به قدمت 70- 80 ساله‌ای که این مدرسه دارد و ازسویی دانش‌آموزان آن در رشتۀ تجسمی درس می‌خوانند و به‌نوعی با معماری و مباحث مربوط به آن غریبه نیستند، موجب می‌شود که اتفاقات و رویدادهای داستانی تازه‌ای شکل بگیرد.

خورشیدفر معتقد است این اثر ویژگی‌های قابل‌توجهی در مقایسه با دیگر آثار در این رده سنی دارد. وی با اشاره به این‌که بن‌مایه بکر و تازه داستان که به مسائلی چون معماری و هنرهای تجسمی می‌پردازد از یک سو و  نوع تعامل این دانش‌آموزان شهرستانی در مواجه با این ساختمان قدیمی، شهر تهران و در مجموع عادات اجتماعی مردم این شهر ازسوی دیگر، ماجراهای داستانی را رقم می‌زند که برای مخاطب نوجوان جذاب خواهد بود.
 
وی از پایان تألیف این کتاب تا اواخر تابستان امسال خبر داد و گفت: گمان می‌کنم بعد از تحویل به ناشر، کتاب بلافاصله منتشر شود؛ چراکه انتشارات کانون پرورش فکری، برخلاف بسیاری از ناشران، با سرعت بیشتری کار را منتشر می‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز