کتاب «۳۶۵ روز با شهدا» گردآوری شد

۱۳۹۲/۰۳/۰۷ - ۱۴:۲۴:۳۵
کد خبر: ۱۲۳۷۸۵
کتاب «۳۶۵ روز با شهدا» گردآوری شد
موسسه فرهنگی هنری فطرس ملک ری در راستای ترویج فرهنگ والای دفاع مقدس اقدام به چاپ کتابی با عنوان «365 روز با شهدا» کرد.

موسسه فرهنگی هنری فُطرس مَلک ری در ادامه فعالیت های خود در راستای ترویج فرهنگ والای دفاع مقدس و ایثار و شهادت، اقدام به چاپ کتابی با عنوان « 365 روز با شهدا» کرده است.
این کتاب منتخبی از فرازهای عرفانی و تربیتی 365 وصیت از وصایای شهدای انقلاب و دفاع مقدس است که با ایده خواندن یک فراز از وصیت در هر روز سال تدوین و گردآوری شده است.این کتاب 212 صفحه و قیمت آن 2500 تومان است و علاوه بر مزین بودن به گزیده وصایای شهدا، مصور به تصاویری از شهدا و دوران 8 سال دفاع مقدس است.
این کتاب که امسال در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با حضور مدیران فرهنگی، خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران رونمایی شد، توسط موسسه فرهنگی هنری فُطرس مَلک ری و مرکز مقاومت و پایداری اسلامی تدوین و گردآوری شده است و از سوی انتشارات جنات فکه عرضه می شود.
علاقه مندان برای تهیه این کتاب می توانند علاوه بر مراجعه به فروشگاه های کتاب، با شماره های 55951670 و 55951671 تماس حاصل نموده یا از طریق سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۲۸۲۸۰۹ و info@fotrosemalak.ir درخواست خود را برای تهیه این محصول فرهنگی اعلام نمایند.
در مقدمه این کتاب آمده است : وصیتنامه شهدا دُرهای گرانبهایی از گنجینه دفاع مقدس هستند كه سیری در آن می تواند ما را به سیره و اخلاق شهدا رهنمون كند و شناخت ما را نسبت به این مردان بی ادعا از یك نام ، شعار و خاطره فراتر برده و راهنمای ما در زندگی باشد. كتاب پیش رو نیز 365 گلبرگ از گل واژه های این باغ علم و معرفت برای آموختن از مكتب شهدا در 365 روز سال است كه بعد از تلاش بسیار و تحقیق و جستجو در وصایا و گفتار 3500 شهید از شهدای انقلاب ودفاع مقدس، تهیه و گردآوری شده است.
 امیدواریم با خواندن روزانه این كتاب و بهره مندی از این وصایای عرفانی و تربیتی، جرعه‌ای از این چشمه جوشان نوشیده و آن را در زندگی خود جاری سازید.امام خمینی (ره) در مورد خواندن وصایای شهدا می فرمایند: این وصیتنامه هایی که این عزیزان می‌نویسند مطالعه کنید. پنجاه سال عبادت کردید، و خدا قبول کند، یک روز هم یکی از این وصیت‌نامه ها را بگیرید و مطالعه کنید و تفکر کنید.مقام معظم رهبری ( مدظله) نیز می فرمایند: آنهائی كه شهید شدند، در وصیت‌نامه شان(این) نورانیت منعکس است. من بهره مند می‌شوم. من هروقت یك چنین چیزهائی را می‌خوانم، بهره‌مند می‌شوم،استفاده می‌كنم. باب این استفاده را به روی خودتان باز كنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز