نخستین جشنواره ادبی "طلوع" در استان تهران برگزار می‌شود

۱۳۸۹/۱۰/۰۶ - ۱۹:۳۱:۰۰
کد خبر: ۱۴۸۵
نخستین جشنواره ادبی طلوع در استان تهران برگزار می‌شود
نخستین جشنواره ادبی استان تهران با عنوان "طلوع" به مناسبت سی و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و همزمان با سال "همت مضاعف و کار مضاعف" به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار می شود.
به گزارش سرویس فرهنگ‌وهنر برنا، این جشنواره با هدف شناسایی و تجلیل از پدیدآورندگان آثار ادبی مرتبط با انقلاب اسلامی، تقویت ادبیات انقلاب اسلامی در حوزه شعر و نثر، شناسایی استعدادهای جوان و ترغیب آنها در تولید آثار فاخر زبان فارسی برپا خواهد شد.

موضوع و محورهای این جشنواره شامل انقلاب اسلامی، فرهنگ عاشورا، ایثار و شهادت، فرهنگ انتظار و آزاد می‌شود و آثار ارسالی در دو رده سنی جوانان و نوجوانان و بزرگسالان بررسی می‌شود.

شاعران می‌توانند اشعار خود را در قالب‌های سنتی و نیمایی و نویسندگان نیز می‌توانند آثار خود را در قالب‌های داستان کوتاه، داستان بلند و قطعه ادبی به دبیرخانه ارسال کنند.

آخرین مهلت ارسال آثار 30 دی ماه 1389 تعیین شده و بررسی آثار توسط هیئت داوران هم از اول تا پنجم بهمن ماه انجام می شود.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به نشانی تهران، سعادت‌آباد، بلوار دریا، خیابان شهید مطهری شمالی، کوی مروارید، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران ارسال و برای کسب اطلاع بیشتر به نشانی WWW.ERSHADTEHRAN.IR مراجعه و یا با شماره تلفن‌های  6-88699050 تماس بگیرند.
نظر شما