خاموشی در آیین رونمایی از کتاب دکتر ولایتی:

آثاری که هویت دینی و شیعی را تبلیغ کنند حمایت می‌شوند

۱۳۸۹/۱۰/۰۶ - ۱۹:۳۹:۰۰
کد خبر: ۱۵۰۸
آثاری که هویت دینی و شیعی را تبلیغ کنند حمایت می‌شوند
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: ما از هر اثری که هویت دینی و شیعی ما را تبلیغ کند استقبال خواهیم کرد، بنابراین در این راستا کار تدوین این کتاب را عملیاتی کردیم چراکه معتقد بودیم کار سازمان تبلیغات اسلامی تبلیغ تشیع و اهمیت به آن است که در این کتاب مورد تو
به گزارش خبرنگار ادبیات برنا، حجت الاسلام و المسلمین مهدی خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، در آیین رونمایی از کتاب"نقش شیعه در فرهنگ و تمدن اسلام و ایران" با اشاره به 2 روایت بر موضوع شیعه و توجه توامان به قرآن و عترت گفت: این اثر توجه بسیاری به این 2 روایت دارد و نویسنده آن ثمره‌اش را از دست ائمه(ع) دریافت خواهد کرد.

وی با اشاره تلاش شورای عالی انقلاب فرهنگی برای مهندسی فرهنگی در کشور افزود: این شورا در مهندسی فرهنگی خود همیشه این مسئله را مطرح می‌کرد که چرا یک اثر مهم درباره نشان دادن شیعه و اهمیت آن در تاریخ اسلام وجود ندارد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: بنابراین در این راستا ما کار تدوین این کتاب را عملیاتی کردیم چراکه معتقد بودیم کار سازمان تبلیغات اسلامی تبلیغ تشیع و اهمیت به آن است که در این کتاب مورد توجه بوده است.

خاموشی، با تاکید بر اینکه ما از هر اثری که از هویت دینی و شیعی ما را تبلیغ کند استقبال خواهیم کرد، گفت انتشارات امیرکبیر که کار انتشار این کتاب را به عهده گرفته است باید بیش از این در علوم انسانی با نگاه دینی وارد شود چراکه یک زمانی سابقه خوبی در این حوزه داشته است.

وی در پایان با اظهار امیدواری از اینکه هر ماه بتوانیم کتاب‌هایی ارزشمند و از این دست را منتشر و رونمایی کنیم خاطر نشان کرد: ما از انتشارات امیر کبیر انتظار داریم از این دست آثار حمایت کند.

به گزارش برنا در پایان این مراسم از علی اکبر ولایتی مؤلف کتاب، قاسم لو دستیار تحقیق، سجاد محمدی همکار انتشاراتی، محمد رضا نبوی و امیر حسین حیدری طراحان  کتاب تجلیل شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز