همایش بررسی عملکرد مرکز اسناد انقلاب در برابر فتنه ۸۸/

رمضانی: دبیرخانه دائمی جمع‌آوری آثار مربوط به فتنه ۸۸ تاسیس شد

۱۳۸۹/۱۰/۰۷ - ۲۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۶۵
رمضانی: دبیرخانه دائمی جمع‌آوری آثار مربوط به فتنه ۸۸ تاسیس شد
معاون انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی گفت:‌ دبیرخانه دائمی جمع‌آوری آثار مربوط به فتنه 88 تاسیس شده است و تا کنون 25 هزار برگ سند، یک هزار و 414 قطعه عکس، پنج هزار دقیقه فیلم و 12 هزار برگ بریده جراید در این زمینه جمع‌آوری شده است.
رمضانی معاون انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی در همایش بررسی عملکرد مرکز اسناد انقلاب در برابر فتنه 88 گفت: این مرکز اولین موسسه علمی و پژوهشی بود که با انتشار دو کتاب دربرابر فتنه جبهه گرفت و در جهت افزایش بصیرت موضع گرفت. 

وی افزود: کتاب‌های بسیاری در این حوزه منتشر شد که امروز شاهد رونمایی چهار عنوان از آثار هستیم که به افکار عمومی عرضه می‌شود و مردم خود درباره فتنه 88 قضاوت خواهند کرد. 

رمضانی در پایان از انتشار 13 عنوان کتاب دیگر در این حوزه خبر داد و گفت: دبیرخانه دائمی جمع‌آوری آثار مربوط به فتنه 88 تاسیس شده است و تا کنون 25 هزار برگ سند، یک هزار و 414 قطعه عکس، پنج هزار دقیقه فیلم و 12 هزار برگ بریده جراید در این زمینه جمع‌آوری شده است. 

بنابر این گزارش، همایش بررسی عملکرد مرکز اسناد انقلاب در برابر فتنه 88 عصر امروز (سه‌شنبه) با حضور غلامعلی حدادعادل رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و رئیس فرهنگستان زبان و ادبی فارسی، حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان مدیر مرکز اسناد انقلاب اسلامی، نماینده مجلس شورای اسلامی و جمعی از چهره‌های روحانی و مسوولان در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز