در حاشیه‌ی جشنواره‌ی کتاب کودک و نوجوان صورت می‌گیرد؛

اجرای رایگان تئاتر، فیلم و انیمیشن به مدت یک هفته

۱۳۹۳/۱۱/۱۸ - ۱۵:۲۹:۵۹
کد خبر: ۲۶۰۵۱۹
اجرای رایگان تئاتر، فیلم و انیمیشن به مدت یک هفته
اجرای روزانه‌ی تئاتر و نمایش فیلم‌های سینمایی و انیمیشن برای بچه‌ها و خانواده‌ها، تازه‌ترین بخش جشنواره‌ی کتاب کودک و نوجوان در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون است.

به گزارش خبرگزاری برنا، از 18 تا 24 بهمن‌ماه هرروز از ساعت 9 صبح تا 7 بعدازظهر، خانواده‌ها و دانش‌آموزان مدارس می‌توانند با حضور در این نمایشگاه، علاوه بر خرید کتاب، به صورت رایگان به تماشای تئاتر و فیلم بنشینند.

علی خاکبازان با اعلام این خبر گفت که امسال علاوه بر مراسم اهدای جوایز کتاب‌های برگزیده در 9 رشته‌ی مختلف، در بخش جنبی هفدهمین جشنواره‌ی کتاب کودک و نوجوان، برنامه‌های نمایش فیلم و تئاتر هم پیش‌بینی شده است.

تئاتر «ماهی رنگین‌کمان» به کارگردانی احمد تیموری، نمایشی است ویژه‌ی گروه سنی کودکان که بر اساس یکی از کتاب‌های منتشرشده‌ی کانون پرورش فکری به همین نام، تنظیم و اجرا می‌شود. این تئاتر در دو نوبت صبح (ده و سی دقیقه) و نوبت عصر (چهار بعدازظهر) اجرا می‌شود.

به گفته‌ی خاکبازان، در ساعات میانی اجرای این تئاتر، فیلم‌ها و انیمیشن‌های متنوعی همچون «بارون می‌آد جرجر» از مهین جواهری، «شنگول و منگول» اثر فرخنده ترابی و «بزغاله‌های ابری» به کارگردانی حمید کریمیان بر پرده‌ی سینمای مرکز کانون در خیابان حجاب تهران می‌رود.

همچنین فیلم «آتش‌نشان کوچک» به کارگردانی مهران ملکوتی برای نوجوانان اکران می‌شود.

امسال بیش از 40 ناشر تخصصی کودک و نوجوان در حاشیه‌ی جشنواره‌ی کتاب کانون، به مدت یک‌هفته، کتاب‌های خود را برای خانواده‌ها و کودکان با تخفیف‌های ویژه عرضه می‌کنند.

در این میان، غرفه‌های موضوعی کتاب به‌طور اختصاصی و ایستگاه‌های هنری مانند نقاشی و قصه‌گویی نیز میزبان کودکان خواهند بود.

هفدهمین جشنواره‌ی کتاب کودک و نوجوان در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز