دری با حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس وعده داد

برگزاری نمایشگاه‌های کتاب ویژه راهیان نور

۱۳۹۰/۰۱/۱۹ - ۱۵:۳۹:۰۰
کد خبر: ۳۳۸۸۲
برگزاری نمایشگاه‌های کتاب ویژه راهیان نور
معاون امورفرهنگی وزارت ارشاد از برگزاری نمایشگاه های کتاب ویژه راهیان نوربا اختصاص فضاهای جنبی خبر داد.
به گزارش سرویس فرهنگ‌وهنر برنا، بهمن دری معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این باره گفت: ظرفیت‌های فوق‌العاده برای برگزاری و اجرای فعالیت‌های فرهنگی در این مناطق وجود دارد که با احیای آنها می‌توان در به تصویر کشیدن آن روزگارهای مقدس و صحنه های جانبازی و همچنین انتقال فرهنگ شهادت به نسل جوان اقدامات ارزشمندی صورت دهیم.

بهمن دری حضور در کاروانهای راهیان نور را تداوم حركت رزمندگان و تجدید عهد و پیمان با مقام معظم رهبری دانست وادامه داد. : برپایی اردوهای راهیان نور در زمینه خنثی‌سازی تهاجم فرهنگی دشمن در میان جوانان این مرز و بوم نقش بسازی دارد و شناسایی ظرفیت های فرهنگی موجود دراین سرزمین و احیای آنها قطعا می تواند در انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و عاشورایی به نسل آینده موثر واقع شود.

معاون امور فرهنگی گفت : به همین منظور طی ابلاغیه ای به موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران خواستار برگزاری نمایشگاه های از کتاب های دینی و تاریخ انقلاب و معاصر در این سرزمین مقدس شده ایم . ‌

وی  گفت: قطعا پرداختن و احیای ظرفیتهای فوق العاده فرهنگی موجود در این سرزمین می تواند بخشی از رسالت بر دوش نهاده شده مسولان فرهنگی کشور را کم کند و در حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر توطئه های استکبار و گسترش و ترویج ارزش‌های اسلامی میان جوانان موثر واقع شود .

طلایه، فکه و ذوالفقاریه از جمله مکانهای بود که معاون امور فرهنگی در این سفر معنوی در آنجا حضور یافت.
نظر شما