مهلت شرکت در جشنواره ادبی ˝آن˝ تمدید شد

۱۳۹۰/۰۱/۲۰ - ۱۶:۵۶:۰۰
کد خبر: ۳۴۲۶۶
مهلت شرکت در جشنواره ادبی ˝آن˝ تمدید شد
مهلت شرکت در جشنواره‌ ادبی ˝آن˝ تا 27 فروردین‌ماه 90 تمدید شد.
به گزارش سرویس فرهنگ‌‌وهنر برنا، فراخوان جشنواره‌ ادبی "آن" در رشته‌های شعر كوتاه سنتی (رباعی و دوبیتی)، شعر كوتاه نو (نیمایی و آزاد؛ حداكثر 10 سطر) و داستان كوتاه‌كوتاه (یك‌صفحه؛ حداكثر 177 كلمه) منتشر شده است.

شاعران و داستان‌نویسان كشور برای شركت در این جشنواره باید در رشته‌ شعر كوتاه، هفت اثر و در رشته داستان كوتاه‌كوتاه سه اثر ارسال کنند.

همچنین بخش ویژه‌ این جشنواره كشوری، "كتاب" است. شاعران و داستان‌نویسان كشور برای شركت در این بخش باید سه نسخه از مجموعه ‌شعر كوتاه و یا مجموعه‌ داستان كوتاه‌كوتاه خود را بفرستند. كتاب باید در سال 1388 یا 1389 منتشر شده باشد.

بر اساس این فراخوان، موضوع جشنواره‌ "آن" آزاد است.

شاعران و داستان‌نویسان می‌توانند آثار خود را به نشانی دبیرخانه جشنواره‌ "آن" (كرمان، صندوق پستی: 435-76175) و یا به نشانی اینترنتی: aan.award@gmail.com بفرستند و برای دریافت اطلاعات بیش‌تر با شماره تلفن 2262670-0341 تماس بگیرند.

حوزه هنری استان كرمان، معاونت فرهنگی ‌اجتماعی شهرداری كرمان، شركت ملی صنایع مس ایران و باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس در برگزاری این جشنواره مشاركت دارند.

آیین اختتامیه‌ نخستین جشنواره‌ سراسری شعر كوتاه و داستان كوتاه‌كوتاه (آن) با حضور شاعران، داستان‌نویسان و صاحب‌نظران برجسته‌ كشور، نیمه‌ دوم اردیبهشت ‌ماه 1390 در شهر كرمان برگزار خواهد شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز