با حضور رییس مجلس شورای اسلامی

تمبر یادبود و کتاب چهار جلدی آیت‌لله فاضل لنکرانی رونمایی می‌شود

۱۳۹۰/۰۳/۱۸ - ۱۷:۳۱:۰۰
کد خبر: ۵۵۳۸۱
تمبر یادبود و کتاب چهار جلدی آیت‌لله فاضل لنکرانی رونمایی می‌شود
مسوول امور بین‌الملل مرکز فقهی ائمه اطهار از رونمایی تمبر یادبود و کتاب چهار جلدی الطهاره آیت‌لله فاضل لنکرانی با حضور رییس مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ادبیات برنا، حجت‌الاسلام سید جواد نورموسوی مسوول امور بین‌الملل مرکز فقهی ائمه اطهار در جمع خبرنگاران از مراسم رونمایی تمبر یادبود و انتشار چهار جلدی کتاب الطهاره از موسوعه 27 جلدی فقهی تفصیل الشریعه فی شرح تحریر الوسیله امام خمینی(ره) از تألیفات ارزشمند آیت الله العظمی محمد فاضل لنکرانی با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی خبر داد. 

وی افزود: این مراسم روز سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه و از ساعت 17:30 با حضور وزیر ارتباطات، مسوولین کشوری و استانی و همچنین شخصیت‌های و اساتید برجسته حوزه علمیه قم در سالن اجتماعات امام خمینی(ره) مرکز فقهی ائمه اطهار قم برگزار می‌شود.

نورموسوی با بیان اینکه طراحی و انتشار تمبر یابود آیت الله فاضل کار مشترک کارشناسان قمی و کارشناسان وزارت ارتباطات بود، اظهار داشت: این حرکت به منظور تجلیل از مقام علمی و همچنین توجه به جایگاه علم و عالم صورت گرفته است.

مسوول امور بین‌الملل مرکز فقهی ائمه اطهار اظهار کرد: در مجموع از شروع به کار طراحی تا انتشار این تمبر 5 ماه زمان صرف شده است و در نهایت از بین 6 طرحی که به شورای عالی تمبر ارجاع داده شد یکی به تصویب نهایی رسید که در روز مراسم رونمایی خواهد شد. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: تا کنون در دور اول نیز 250 هزار نسخه از این تمبر به چاب رسیده است.

نظر شما