در فرهنگسرای ابن سینا برپا می‌شود؛

نشست خودمانی با رضا امیرخانی

۱۳۹۰/۰۴/۲۱ - ۱۷:۰۷:۴۳
کد خبر: ۶۲۷۶۲
نشست خودمانی با رضا امیرخانی
˝پنجشنبه خودمانی˝ با رضا امیرخانی در فرهنگسرای ابن سینا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ادبیات برنا، سیدقاسم ناظمی -‌ رییس فرهنگسرای ابن سینا -‌ با اعلام حضور پنجمین میهمان پنجشنبه خودمانی، گفت: پس از حضور بهاءالدین خرمشاهی، هوشنگ مردای کرمانی،‌ حمیدرضا نوربخش و خسرو سینایی در فرهنگسرای ابن سینا،‌ میزبان رضا امیرخانی در روز 23 تیرماه، ‌خواهیم بود.

وی افزود: فراهم آوردن فضایی ساده و خودمانی به دور از دغدغه‌های روزانه همیشگی،‌ برای گفت‌وگو با هنرمندان، ‌ادیبان و اندیشمندان و نیز پاتوقی فرهنگی برای همه آنان‌كه دغدغه‌ای فراتر از مسائل روزمره دارند، ‌از مهم‌ترین اهداف ما در برگزاری نشست‌های پنجشنبه‌های خودمانی است.

ناظمی با دعوت از شهروندان و فرهیختگان و علاقه‌مندان به حوزه‌های فرهنگ و هنر برای حضور در این نشست‌های خودمانی، یادآور شد: ما تمام تلاش خود را خواهیم كرد تا هر هفته میزبان یكی از چهره‌های شاخص فرهنگ و هنر كشورمان باشیم.

نگاهی گذرا به كارنامه نویسندگی رضا امیرخانی حاكی از آن است كه امیرخانی طی 16 سال گذشته،‌ آثار متعدد و متنوعی را به رشته تحریر و نگارش درآورده است: "اِرمیا" نام اولین کتاب امیرخانی در سال 1374 است که جایزه بیست سال ادبیات داستانی ایران را از آن خود کرد. "ناصرِ ارمنی" و رمان "منِ ‌او" دو اثر دیگر وی است که در سال 1378 منتشر شد. آخرین رمان امیرخانی نیز در فروردین‌ماه 1387 با عنوان "بیوتن" به چاپ رسید.

سه كتاب "نشت نشا"، "نفحات نفت" و "جانستان كابلستان" دیگر آثار امیرخانی است: "نشت نشا" مقاله بلندی درباره ریشه‌یابی مهاجرت نخبگان، "نفحات نفت" جستاری در فرهنگ مدیریت نفتی و دولتی و "جانستان کابلستان" نیز حاصل سفر به کشور افغانستان است.

نشست "پنج‌شنبه خودمانی با رضا امیرخانی" از ساعت 18:30 روز پنج‌شنبه، 23 تیرماه، در فرهنگسرای ابن سینا واقع در شهرك قدس‌، فاز یك، ‌ایران‌زمین شمالی برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز