نگاه آسیب شناسانه به حجاب و عفاف در ویژه‌نامه «نور و نار»

۱۳۹۰/۰۴/۲۲ - ۱۴:۰۰:۳۶
کد خبر: ۶۲۹۲۶
نگاه آسیب شناسانه به حجاب و عفاف در ویژه‌نامه «نور و نار»
ویژه‌نامه «نور و نار» با محوریت موضوع حجاب و عفاف به بررسی ضرورت‌های طراحی لباس ملی ازنقطه نظر مقام معظم رهبری در دنیای امروز پرداخته است.

به گزارش خبرنگار ادبیات برنا، ویژه‌نامه «نور و نار» زمینه رایگان امروز روزنامه جوان است که در 96 صفحه‌ای با طرح متن و حاشیه‌های مرتبط با مقوله حجاب و عفاف، زمینه را برای واکاوی‌های فرهنگی، جامعه شناختی و روانشناسی محیا كرده است.

بنا بر این گزارش این ویژه نامه با اشاراتی به ضرورت‌های طراحی لباس ملی ازنقطه نظر مقام معظم رهبری دیدگاه ایشان را در نقد قبله شدن اروپا در دنیای مد و لباس مطرح كرده و با استفاده از نظر مسوولان و کارشناسانی همچون قائم مقام وزیر کشور در امور فرهنگی – اجتماعی، دبیر شورای فرهنگی عمومی کشور ، حسن بنیانیان کارشناس مسائل فزهنگی، عماد افروغ جامعه شناس، علی فلاح رفیع پژوهشگر و رییس پیشین مرکز هم اندیشی اساتید نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، محمد حسین رجبی دوانی مورخ و تحلیل گر فرهنگی، حجت‌الله ایوبی رییس موسسه فرهنگی اکو، محمدصادق کوشکی استاد دانشگاه، محبوبه مباشری رییس دانشگاه الزهرا و ... آسیب شناسی و بازنگری ضرورت‌های احیای حجاب و عفاف در جامعه را دنبال كرده است.

ارائه گزارش‌های میدانی در فصل "زیر پوست شهر" یکی از مهمترین ویژگی‌های این ویژه نامه است که می‌تواند بخشی از کاستی‌های موجود را برای کارشناسان و مسوولان امر شفاف کرده و در اجرای طرح‌های فرهنگی و اجتماعی مورد نظر قرار گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز