۱۳ الی ۲۳ اردیبشهت‌ماه ۹۱

زمان برگزاری نمایشگاه کتاب بدون اعلام مکان آن تعیین شد

۱۳۹۰/۰۶/۲۸ - ۱۶:۳۷:۱۶
کد خبر: ۷۷۳۹۷
زمان برگزاری نمایشگاه کتاب بدون اعلام مکان آن تعیین شد
معاون فرهنگی وزیر ارشاد از برگزاری بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 13 الی 23 اردیبهشت‌ماه خبر داد.
به گزارش سرویس ادبیات برنا، «بهمن دری» رییس بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، 13 تا 23 اردیبهشت ماه سال 1391 را زمان برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام کرد و گفت: براساس مصوب شورای سیاستگذاری، نمایشگاه یک روز جلوتر (12 اردیبهشت ماه ) افتتاح خواهد شد و از 13 تا 23 اردیبهشت پذیرای عموم علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی خواهد بود.

دری افزود: در پنجمین جلسه شورای سیاستگذاری و با دستور کار قرار گرفتن زمان و مکان نمایشگاه و تعیین شدن زمان برگزاری، در خصوص محل برگزاری نمایشگاه کتاب نیز بحث و بررسی صورت گرفت.

معاون امور فرهنگی ارشاد اضافه کرد: همچنین در این جلسه مقررات و ضوابط ثبت نام بخش بین الملل بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران مورد تصویب اعضا قرار گرفت و مقرر شد جزوء این بخش به زبان انگلیسی ترجمه، چاپ و در اختیار ناشران بین‌الملل قرار گیرد.

وی درخصوص نحوه در اختیار قرار گرفتن فرم های مقررات و ضوابط ثبت نام بخش بین الملل نمایشگاه گفت: این فرم ها از طریق سایت نمایشگاه و همچنین توزیع در نمایشگاه کتاب فرانکفورت در اختیار ناشران بین الملل قرار خواهد گرفت.

نظر شما